جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۳۰
IOTC
یکشنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۶۳۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

تعویض شیر اصلی ارتباطی صادرات میعانات گاز پارس جنوبی

رییس پایانه میعانات گازی عسلویه گفت: تعویض شیر اصلی ارتباطی صادرات میعانات گاز پارس جنوبی به گوی های شناور توسط کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران با موفقیت انجام گرفت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، رییس پایانه میعانات گازی عسلویه اظهار کرد: در راستای اطمینان از صحت و دقت عملیاتی ،تعویض شیر اصلی ارتباطی صادرات میعانات گازی پارس جنوبی به گوی های شناور در دستور کار عملیاتی این پایانه بین المللی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از بررسیهای لازم  شیر یاد شده که در واحد میترینگ این پایانه قرار دارد با نوع مناسب تر و به روز تعویض و سپس انجام تست های مختلف عملیاتی بر روی آن انجام گردید که خوشبختانه بدون هیچ گونه مشکلی این عملیات فنی ، تخصصی با موفقیت به پایان رسید.

احمدی افزود: این شیر که پیچیدگیهای خاص خود را دارد و و برای صادرات میعانات گازی از دقت و اهمیت بالایی برخوردار است در داخل کشور ساخته شده و از خروج ارز از کشور جلوگیری و بازهم شعار معروف ما می توانیم ، جوانان این مرز و بوم  محقق کردند.

رییس پایانه میعانات گازی عسلویه اظهار کرد: نیروهای عملیاتی و فنی این پایانه جزء متخصصین و باتجربه ترین نیروهای صنعت نفت می باشند که نشان دادند در صورت هر گونه اشکالی در صادرات میعانات گازی پارس جنوبی می توانند آن را به بهترین نحو ممکن مدیریت و رفع نمایند.

به گفته احمدی، در سال جاری با تعمیر و راه اندازی مجدد گوی شناور شماره یک پارس جنوبی این مهم که برای نخستین بار در کشور انجام شد افتخار دیگری برای صنعت نفت کشور به ارمغان آوردند .

 

(یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید