جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۱۰
IOTC
یکشنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۶۳۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تصریح کرد

گسترش همکاری بندر امام (ره) با پایانه های نفتی ایران

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) از گسترش همکاری این بندر در زمینه ارائه خدمات صنعتی و بندری به شرکت پایانه های نفتی ایران خبر داد.

گسترش همکاری بندر امام (ره) با پایانه های نفتی ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سعدالله عبداللهی  در دیدار با مدیرعامل و مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران، تعامل خوب منطقه عملیاتی ماهشهرپایانه های نفتی با مجوعه منطقه ویژه اقتصادی بندر امام‌خمینی(ره) سبب ارائه خدمات برجسته ای برای مشتریان ایران در این حوزه ی بندری شده است.

وی افزود: این بندر به لحاظ قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بالایی که در حوزه گسترش فیزیکی و اجرای طرح‌های توسعه‌ای دارد، از پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به بندری لجستیک محور برخوردار بوده و با نقش بیشتری که برای حضور و فعالیت بخش‌خصوصی به آن خواهیم داد، برنامه ارتقاء آن به بنادر نسل سوم نوین در آینده‌ای نه‌چندان دور اجرایی می‌شود.
 
عبداللهی ادامه داد: طی آن تمام مراحل ساخت، تسطیح، تجهیز و بهره‌برداری ترمینال‌های عملیاتی از اسکله تا درب خروج کالا با هزینه و توسط سرمایه‌گذار انجام خواهد شد و این بندر به عنوان نماینده دولت، نقش هدایت و نظارت را عهده‌دار خواهد بود.

وی تصریح کرد: آمادگی کامل برای ارائه خدمات به ناوگان عملیاتی و شناورهای شرکت پایانه های نفتی ایران در منطقه عملیاتی ماهشهر را داریم
 
 

(یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید