یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۵۸
IOTC
جمعه / ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۶۳۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
در بندر امام خمینی (ره) انجام شد

بازدید مدیرعامل پایانه های نفتی از روند تعمیرات اساسی شناورهای عملیاتی

سید پیروز موسوی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در بازدید از حوضچه خشک بندر امام خمینی (ره) ماهشهر از روند تعمیرات اساسی شناور عملیاتی این شرکت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، موسوی در جریان بازدید خود از کارکنان شرکت منطقه عملیاتی ماهشهر به دلیل تلاش و همت در راستای شتاب دهی به روند تعمیرات اساسی شناورهای عملیاتی شرکت پایانه های نفتی ایران قدردانی کرد.

وی افزود: شناورهای عملیاتی پایانه های نفتی ایران به عنوان تجهیزات مهم این شرکت نقش مهمی در پشتیبانی روند صادرات نفت خام کشور دارند و در این زمنیه با تلاش شما کارکنان تلاشگر تعمیرات اساسی این ناوگان به خوبی انجام شده است.

تعمیرات اساسی یدک‌کش ها و ناوگان عملیاتی شرکت پایانه های نفتی ایران اهمیت فراوانی دارد و به دو بخش دوره‌ای (بر روی آب) و تعمیر اساسی (بر روی خشکی) تقسیم می شود.

عملیات تعمیرات اساسی براساس استانداردهای دریایی، رده بندی و در فواصل زمانی مشخص انجام می شود؛ از این رو در شرکت پایانه های نفتی ایران نیزتلاش می شود تا از این مقررات  تخطی نشود و در تعمیرات اساسی وقفه ای صورت نگیرد و بر اساس برنامه ریزی معین انجام شود.

(جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید