جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۱۳
IOTC
جمعه / ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۶۲۸
گزارشگر : ۲
سرویس خارک

مردم خارگ میزبان کاروان «زیر سایه خورشید» شدند

هفتمین دوره جشن‌های مردمی«زیرسایه خورشید» همزمان با دهه کرامت در قالب کاروان حامل پرچم متبرک حرم ثامن الحجج حضرت امام رضا (ع) در مسجد ولی عصر (عج) جزیره خارگ برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، این مراسم باشکوه با حضور بخشدار خارگ و روسا و کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران و شهروندان جزیره خارگ برگزار شد و در این راستا مردم خارگ میزبان کاروان «زیر سایه خورشید» شدند.

بخشدار خارگ در این مراسم، حضور کاروان زیرسایه خورشید در خارگ را توفیق الهی توصیف کرد و گفت: مردم متدین خارگ همواره در زمینه ایجاد و تقویت فضای معنوی در شهر و به خصوص در میان فرزندان خود تلاش کرده اند و میزبانی امروز خود نسبت به این کاروان مقدس یک توفیق الهی می دانند.

علی قاسمی با خوش آمگویی به کاروان خدام امام رضا (ع) به نمایندگی از مردم و کارکنان صنعت نفت در جزیره خارگ تصریح کرد: توکل به خداوند و توسل به ائمه اطهار (س) در مردم خارگ که زندگی آنان همواره با دریا و نفت عجین بوده است از ویژگی ها و مشخصات بارز زندگی اجتماعی مردم این جزیره بوده است.

در این مراسم یکی از خادمان حرم علی بن موسی الرضا (ع) در وصف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به مداحی و مولودی خوانی پرداخت و در پایان مراسم نیز پرچم متبرک حرم ثامن الحجج (ع) رونمایی شد.

هفتمین دوره جشن‌های مردمی«زیرسایه خورشید» همزمان با دهه کرامت به همت تشکل های عضو شبکه جوانان رضوی در200 شهراز سراسر کشور و 45 شهر از 10 کشور جهان برگزار می شود.

(جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید