یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۴۴
IOTC
پنج شنبه / ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۶۲۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت: اطلاع رسانی در صنعت نفت منسجم می شود

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت از انسجام در حوزه اطلاع رسانی وزارت نفت در یکسال گذشته خبرداد و گفت: تلاش می شود تا روابط عمومیهای صنعت نفت برای رسیدن به اهداف صنعت منسجم شوند.

مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت: اطلاع رسانی در صنعت نفت منسجم می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، دکتر اکبر نعمت الهی صبح  امروز ( پنجشنبه،١٣ شهریور) در ششمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت با اشاره به این که در گذشته ارتباط روابط عمومی صنعت نفت به خصوص چهار شرکت اصلی از ستاد فاصله گرفته بود،افزود: هم اکنون روابط عمومیهای صنعت نفت برای رسیدن به اهداف صنعت نفت در عرصه داخلی و بین المللی گردهم آمده اند.

وی با بیان این که در ششمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت، هفت موضوع مورد نظر قرار گرفت،تصریح کرد: ٧٤ روابط عمومی صنعت نفت در این جشنواره شرکت کردند.

نعمت الهی با اشاره به این که ١٠٢٠ اثر برای ششمین جشنواره روابط عمومیهای صنعت نفت ارسال شد،گفت: ١٣ متخصص و خبره در عرصه ارتباطات و خارج از مجموعه صنعت نفت با صرف ٣٠٠ زمان به داوری این آثار پرداختند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با بیان این که  این جشنواره  به چهار بخش که شامل چهار شرکت اصلی ،شرکت پالایشی نفت، پتروشیمی و گاز استانی و پالایشی تقسیم شده است،گفت: از مجموعه شرکتهای حاضر در این چهار بخش ١٩ شرکت رای آوردند و از چهار شرکت اصلی هم یک شرکت بعنوان برگزیده انتخاب شد.

وی با اشاره به این که ملاک ارزیابی بین چهار شرکت اصلی در سال ٩٢ به دلیل این که شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی پتروشیمی در ماههای نخست دولت تدبیر و امید دارای رئیس روابط عمومی نبودند کمی سخت بود، تصریح کرد: شرکت ملی گاز و شرکت ملی پالایش و پخش در سال ٩٢ به خوبی کار کردند که مجبور به انتخاب یکی از شرکتها بعنوان منتخب جشنواره شدیم.

 نعمت الهی با یادآوری این که هم اکنون ٢٠٠ روابط عمومی در صنعت نفت در حال فعالیت هستند،گفت: هدف از برگزاری این جشنواره تنها ارزیابی و نمره دادن نیست، مهمترین هدف این جشنواره ایجاد انگیزه، بالا  بردن هماهنگی روابط عمومی ها با سیاست های وزارت نفت و کمک به این صنعت برای رسیدن به اهداف آن است.

(پنج شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید