دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۲۹
IOTC
دوشنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۶۱۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

در جشنواره شهید رجایی انجام شد/ تقدیر رئیس جمهوری از وزیر نفت

رئیس جمهوری در جشنواره شهید رجایی با اهدای لوح تقدیر به وزیر نفت از تلاش ارزشمند و قابل تحسین وی و کارکنان صنعت نفت، قدردانی کرد.

در جشنواره شهید رجایی انجام شد/ تقدیر رئیس جمهوری از وزیر نفت
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران در متن تقدیر نامه دکتر حسن روحانی خطاب به بیژن نامدار زنگنه آمده است: " تلاش ارزشمند و قابل تحسین جنابعالی و همکاران محترمتان در وزارت نفت موجب شده است در میان دستگاه های اجرایی از طرف ستاد مرکزی جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر شناخته و معرفی شوید.
این موفقیت را به جنابعالی و تمام کارمندان شریف آن وزارتخانه تبریک می گویم و انتظار دارم به نحو مقتضی از همکارانتان تقدیر و تشکر نمایید.
امیدوارم با استمرار تلاش و تکاپوی ویژه در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، موجب ارتقای کارآمدی دولت تدبیر و امید، رضایت مردم، ایجاد آرامش و دمیدن روح امید در کالبد نظام جمهوری اسلامی ایران شوید.
موفقیت روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم."   
جشنواره شهید رجایی روز شنبه (٨ شهریورماه) با حضور رئیس جمهوری و برخی مسئولان کشوری در سالن اجلاس سران برگزار شد که طی آن سه وزارتخانه نفت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و امورخارجه به عنوان وزاتخانه‌های برتر جشنواره شهید رجایی تقدیر شدند.
بر این اساس، بیژن نامدار زنگنه؛ وزیر نفت، محمد جواد ظریف؛ وزیر امور خارجه، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در این جشنواره، لوح تقدیر جشنواره شهید رجایی را دریافت کردند.
همچنین از شش نفر از کارمندان دولت به عنوان کارکنان نمونه تقدیر به عمل آم
(دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید