شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۵۴
IOTC
چهارشنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۶۱۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
به مناسبت گرامیداشت روز کارمند

کارمندان نمونه شرکت پایانه های نفتی ایران تقدیر شدند

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، حدود 40 نفر از کارکنان نمونه بخش ها و مدیریت های مختلف شرکت پایانه های نفتی ایران تقدیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مراسم تقدیر از کارمندان نمونه شرکت پایانه های نفتی ایران با حضور سید پیروز موسوی، مدیرعامل، هیات مدیره و روسای مناطق عملیاتی این شرکت چهارشنبه (5 شهریور) در پایانه نفتی خارگ برگزار شد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در این مراسم گفت: تعالی و چابکی یک سازمان در پیوند مستقیم با کارکنان آن سازمان شکل می گیرد و این اصل و مزیت برجسته با درایت و تلاش تمامی مدیران و کارکنان خوشبتخانه در شرکت پایانه های نفتی ایران حاکم است.

موسوی افزود: کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران در چهار منطقه عملیاتی خارک، ماهشهر، عسلویه و نکاء در طول مدت سال گذشته و ابتدای امسال تا کنون حماسه های بسیاری خلق کرده اند به گونه ای که با انجام تعمیرات اساسی، نوسازی و بهسازی تاسیسات و توسعه زیرساخت های لازم، ظرفیت عملیاتی این شرکت مهم و راهبردی صنعت نفت را افزایش داده اند.

وی یادآور شد: شرکت پایانه های نفتی ایران با برخورداری از کارکنان توانمند و خلاق خود و تلاش و همت مضاعف موفق به کسب رتبه نخست و شرکت برتر در زمینه ارائه خدمات فنی و مهندسی در سطح صنعت نفت شد و این یکی از افتخارات ماندگار تلاشگران عرصه صادرات نفت خام کشور است.

موسوی تصریح کرد: خوشحالیم که روح کار و سخت کوشی در تمامی کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران وجود دارد و همه در حد و توان خود تلاش بسیار برای توسعه و ارتقای این شرکت انجام می دهند و امروز حدود 40 نفر از کارکنان به نمایندگی از دیگر همکاران خود، به عنوان کارمند نمونه معرفی و تقدیر می شوند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: در مناسبت های مختلف و به بهانه های متعدد، با همکاری مدیریت ها و ادارات ستادی و مناطق عملیاتی، کارکنان پرتلاش و زحمت کش شرکت را شناسایی و به عنوان تلاشگر نمونه از آنان تقدیر می کنیم.

 

(چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید