سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۲۵
IOTC
سه شنبه / ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۶۱۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
موفقیت فرزند رییس پایانه نفتی خارگ

مبینا اسدروز موفق به کسب رتبه هفتم آزمون پیشرفت تحصیلی کشوری شد

مبینا اسدروز دانش آموز پایه هفتم آموزشگاه کوثر خارگ و فرزند عباس اسدروز، رییس پایانه نفتی خارگ توانست رتبه هفتم آزمون پیشرفت تحصیلی مرحله دوم کشوری را از آن خود کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مبینا اسدروز دانش آموز پایه هفتم آموزشگاه کوثر خارگ همچنین در هوش و استعداد ریاضی از دانش آموزان برتر استان بوشهر می باشد که توانسته در چند آزمون و رقابت های تحصیلی به عنوان دانش آموز برترشناخته شود.
 
مسابقات آزمون پیشرفت تحصیلی همه ساله به صورت همزمان در سراسر کشور با عنوان مسابقات پیشرفت علمی برگزار می شود.
 
برای ارتقای حفظ آمادگی و آموزش دانش آموزان نسبت به کسب مهارت های لازم، این آزمون بین دانش آموزان در رشته های تحصیلی مختلف برگزار و نتیجه آن نیز به صورت سراسری اعلام می شود تا اولیای دانش آموزان نسبت به وضعیت تحصیلی فرزندان شان آشنا شوند.
 
موفقیت مبینا اسدروز در این دوره از رقابت ها در حالی است که به رغم وجود محرومیت ها منطقه ای،از پتانسیل های بالا و ظرفیت های قابل توجهی برخوردار است؛  نبوغ اسدروز، نتیجه تلاش و دلسوزی مربیان و دبیران و عزم استوار و همت این دانش آموزان صنعت نفت است.
 
روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران کسب این موفقیت را به ایشان وخانواده محترم شان تبریک گفته و آرزوی سربلند وموفقیت روز افزون برای ایشان دارد . 
 
 
(سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید