شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۲۲
IOTC
یکشنبه / ۲ شهریور ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۶۰۸
گزارشگر : ۲
سرویس خارک
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی در جزیره خارگ گشایش یافت

به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی از سوی روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران، در محل سینما صدف جزیره خارگ گشایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، رئیس روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به اهمیت توسعه فعالیت‌های فرهنگی در مناطق عملیاتی صنعت نفت، تصریح کرد: ضرورت بهره‌مندی کارکنان و خانواده آنان در مناطق عملیاتی صنعت نفت از امکانات و برنامه‌های فرهنگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 
مجتبی عوض زاده افزود: برگزاری این نمایشگاه که در آن از نسخه‌های مکتوب و دیجیتال تا آثار فاخر هنری در عرصه‌های فرهنگ قرآنی ارائه می‌شود، می‌تواند کودکان و نوجوانان را به سوی فعالیت‌های قرآنی و عمل به دستورات و مضامین الهی جذب کند.
 
وی گفت: در این نمایشگاه انواع کتاب های کودکان و نوجوانان در قالب غرفه کودکان و همچنین انواع نرم افزارها، بازی های فکری و لوح های فشرده فرهنگی به نمایش درآمده است. محصولات عرضه شده در این نمایشگاه با 20 درصد تخفیف به علاقه مندان عرضه می شود.
 
عوض زاده با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از 200 محصول فرهنگی مرتبط با مسائل خانواده ها و 100 عنوان کتب کودک و نوجوان عرضه شده است، ادامه داد: همچنین ‎100 عنوان لوح فشرده با مضامین ولایت فقیه، ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، فیلم های مستند با محور جنگ تحمیلی و محصولات فرهنگی شامل سی دی و نوارهای مذهبی به نمایش در آمده است.
 
نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی شرکت پایانه های نفتی ایران، همه روزه از ساعت هفت صبح تا 19 در محل سینما صدف جزیره خارگ پذیرای علاقه‌مندان است.

 

(یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید