شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۰۰
IOTC
یکشنبه / ۲۶ اَمرداد ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۶۰۵
گزارشگر : ۲
سرویس خارک

پیام مدیرعامل پایانه های نفتی ایران به مناسبت سالروز آزادگان به میهن اسلامی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی سالروز ورود سرافرازنه و پیروزمندانه آزادگان عزیز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

پیام مدیرعامل پایانه های نفتی ایران به مناسبت سالروز آزادگان به میهن اسلامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، در پیام سید پیروز موسوی آمده است: 26 مردادماه سالروز بازگشت پیروزمندانه غیور مردانی است که به عشق امام خود، دوران مشقت بار سالها اسارت پر از زجر و شکنجه را سپری نمودند و به میهن عزیز اسلامی بازگشتند. دورانی که به حق می توان آن را تاریخ پایداری و مقاومت و الگوی آزادگان جهان دانست. چرا که اگر مجاهدت و پایمردی این عزیزان نبود، عزت و سربلندی و پیروزی در هشت سال دفاع مقدس معنا نمی یافت و امروز ما سرفرازی و شرف ملت سربلند ایران اسلامی را مدیون مجاهدات دلیرمردان و آزادگانی می دانیم که با اهدای خون و جان و تحمل سختی و شکنجه بر دشمن پیروز شدند و بی گمان آحاد ملت پیروز ایران سپاسگزار آن همه حماسه آفرینی می‌باشند.
این جانب 26مرداد،که یاد آور روزهای شادی آفرین آزادی فرزندان برومند ایران اسلامی است به شما همکاران سخت کوش خود در شرکت پایانه های نفتی ایران و به ویژه آزادگان عزیز تبریک عرض نموده و با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید والامقام مهندس محمدجواد تندگویان که شهید اسارت است و همچنین شهیدان رجایی و باهنر، سربلندی و تداوم افتخار آفرینی های آزادگان سرافراز را از خداوند متعال خواهانم.
سید پیروز موسوی
مدیرعامل

(یکشنبه ۲۶ اَمرداد ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید