شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۱۲
IOTC
یکشنبه / ۲۶ اَمرداد ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۶۰۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
موفقیت فرزند کارمند شرکت پایانه های نفتی ایران

عباس گرامی دو مدال طلای قهرمانی شنای صنعت نفت را از آن خود کرد

عباس گرامی فرزند رییس اداره صادرات نفت خام شرکت پایانه های نفتی ایران ساکن جزیره خارگ، در مسابقات المپیاد ورزشی شرکت ملی نفت ایران در رشته شنا موفق به کسب دو عنوان قهرمانی و ستاره این دوره از رقابت ها شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس گرامی فرزند غلامحسین گرامی، رییس اداره صادرات نفت خام شرکت پایانه های نفتی ایران ساکن جزیره خارگ، در مسابقات المپیاد انتخابی ورزشی فرزندان کارکنان پسر مقطع سنی زیر 18 سال شرکت ملی نفت ایران در رشته های پروانه و کرال سینه موفق به کسب دو عنوان قهرمانی شد.

گرامی در این دوره از رقابت ها به کسب این دو عنوان به عنوان ستاره این دوره از رقابت ها معرفی و از وی تقدیر شد.

وی در باره این دوره از رقابت ها گفت: فرزندان کارکنان صنعت نفت در این المپیاد که به منظور انتخابی تیم وزارت نفت در مجموعه ورزشی شماره یک شرکت ملی نفت ایران برگزار شد، رقابت های نزدیک و سختی داشتند.
 
گرامی افزود: این مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و با توجه به اینکه انگیزه خوبی داشتم به کسب این عنوان ها امیدواری بودم هر چند که مربی من آقای ناظری و پدر و مادرم نیز مشوق اصلی من در طول مدت تمریناتم بودند.
 
وی یادآور شد: تمرینات فشرده خود را در استخر سرپوشیده پایانه نفتی خارگ انجام دادم و از سوی دیگر تنوع در تمریناتم از استخر رو باز جزیره خارگ نیز بهره بردم.
 
روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران این موفقیت را به این ورزشکار و خانواده وی و همچنین محمد ناظری، مربی درخشان شنای کشور تبریک عرض می نماید.
 
(یکشنبه ۲۶ اَمرداد ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید