دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۳۱
IOTC

ایمن سازی تاسیسات؛ مهم ترین برنامه شرکت پایانه نفتی ایران در سال ۱۴۰۳ / تامین اعتبار ایمن سازی پس از ۱۸ سال

ایمن سازی تاسیسات؛ مهم ترین برنامه شرکت پایانه نفتی ایران در سال ۱۴۰۳ / تامین اعتبار ایمن سازی پس از ۱۸ سال

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران یکی از مهم ترین برنامه های این شرکت در سال ۱۴۰۳ را ایمن سازی تاسیسات دانست و گفت: ایمن سازی مجتمع خارگ پس از ۱۸ سال تامین اعتبار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی در حاشیه برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان این که در سال ۱۴۰۳ سیستم اطفاء حریق مجمتع مخازن پایانه نفتی خارگ عملیاتی می شود، افزود: در حوزه امنیت تاسیسات نیز سیستم پایش تصویری و حفاظت الکترونیک در دست اجراست.

وی همچنین از تعمیرات خطوط دریایی حد فاصل گناوه تا خارگ خبر داد و ابراز داشت: با اجرای این برنامه ها هم ظرفیت صادرات افزایش خواهد یافت و هم  ایمنی تاسیسات در حد مطلوبی قرار خواهد گرفت.

غریبی با بیان این که دنیا، ایران را با نام نفت، گاز و پتروشیمی می شناسند، افزود: یکی از مولفه های قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برخورداری از ذخایر عظیم نفت و گاز و صنعت پتروشیمی است که برگزاری این نمایشگاه نیز در همین راستا می باشد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به حضور ۱۵۰۰ شرکت ایرانیِ فعال در نمایشگاه بیست و هشتمِ نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ابراز داشت: برگزاری این نمایشگاه با تعداد ۱۵۰۰ شرکت داخلی قدرت و اقتدار ما را در معرض دید جهان قرار می دهد.

وی درمورد تعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با شرکت های دانش بنیان و ساخت داخل نیز اظهار داشت: این شر‌کت در حوزه استفاده از تجهیزات تولید داخل پیشتاز است.

غریبی با بیان این که هم اکنون تاسیسات اندازه گیری نفت خام در مناطق عملیاتی بومی سازی شده است، گفت: در حال حاضر توانستیم سیستم های کنترل، فلوکامپیترها و میترینگ را با استفاده از همین شرکت هایی که در این نمایشگاه حضور دارند، حدود ۸۰ درصد بومی سازی کرده و هر روز بیشتر به سمت استفاده از تجهیزات ساخت داخل پیش برویم.

(پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۲:۱۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید