یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۲۹
IOTC

آغاز عملیات احداث پیاده رو خیابان منازل فرهنگیان تا باغ پرندگان در جزیره خارگ

آغاز عملیات احداث پیاده رو خیابان منازل فرهنگیان تا باغ پرندگان در جزیره خارگ

سرپرست مدیریت عملیات عمومی از آغاز عملیات اجرایی احداث پیاده رو و روشنایی خیابان حدفاصل منازل 28 دستگاه فرهنگیان تا باغ پرندگان با اعتبار 100 میلیارد ریال خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، حسین احمدی گفت: مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران با نگاهی ویژه به جاده های دسترسی و پیرامونی جزیره به ایفای نقش خود در انجام مسئولیت‌های اجتماعی اهتمام جدی دارد.


احمدی افزود: در راستای سهولت تردد خودروها، تسهیل در رفت و آمد و به منظور جلب رضایتمندی شهروندان، عملیات احداث پیاده رو خیابان منتهی به منازل فرهنگیان تا باغ پرندگان به عنوان یکی از اولویتهای مهم در دستور کار این مدیریت قرار داده شد.

وی ادامه داد: پروژه احداث پیاده رو خیابان منازل فرهنگیان تا باغ پرندگان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در مدت ۸ ماه انجام خواهد شد و مشکل عدم تردد ایمن در این مسیر با احداث پیاده رو و روشنایی‌های مورد نیاز حل خواهد شد.


احمدی افزود: طول این خیابان یک کیلومتر و عرض آن ۱۲ متر است که عملیات ساماندهی این بلوار شامل پیاده روسازی، جدول کاری، سنگ فرش، کابل‌اندازی و ایجاد روشنایی و ... می باشد.

(یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰:۰۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید