شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۴۲
IOTC
سه شنبه / ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۹۸۲
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی
در راستای شفافیت و عدالت صورت پذیرفت؛

حساب‌های نفت کارت شرکت پایانه های نفتی ایران در مرکز استان بوشهر/ ارائه خدمات حداکثری از محل رسوب پول به همکاران شاغل

مدیرامورمالی شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: ایجاد حساب های نفت کارت شرکت پایانه های نفتی ایران در بانک دولتی توسعه تعاون در راستای شفافیت و ارائه خدمات بهتر از جمله پرداخت تسهیلات به همکاران شاغل در مناطق عملیاتی به ویژه آن دسته از کارکنانی که تاکنون کمترین استفاده و بهره برداری را از این حساب ها داشته اند، می باشد.

حساب‌های نفت کارت شرکت پایانه های نفتی ایران در مرکز استان بوشهر/ ارائه خدمات حداکثری از محل رسوب پول به همکاران شاغل
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، هوشیار کریمی به تاکیدات مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران برای ارائه حداکثری، شفاف و هدفمند تسهیلات از محل رسوب پول در بانک‌های طرف شرکت اشاره کرد و افزود: بر اساس توافق صورت گرفته و در راستای برقراری عدالت و بهره مندیِ تمام کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران از مزایای رسوبِ پولِ ناشی از نفت کارت، مقرر شد تسهیلات مناسبی در اختیار همکاران به صورت کاملا شفاف قرار بگیرد و این موضوع در زمان مقرر از طریق مدیریت منابع انسانی اطلاع رسانی خواهد شد.

 کریمی ادامه داد: اولویت در پرداخت تسهیلات با همکارانی خواهد بود که تاکنون کمترین دریافتی ها را از این حساب ها داشته اند.

مدیرامورمالی افزود: از طرفی با توجه به این که بیشترین مناطق عملیاتی شرکت پایانه های نفتی ایران در استان بوشهر واقع شده است به همین جهت در راستای حمایت از بانک های استان و ارائه خدمات بهتر به مردم که حق طبیعی آنان است، با افتتاح حساب نزد بانک تجارت و ملی، حقوق تمامی کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری از طریق این بانک ها در استان بوشهر پرداخت می شود تا بدین طریق مردم استان نیز از خدمات حضور شرکت های نفتی در استان بهره مند شوند.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس مذاکرات صورت گرفته قرار است به منظور استفاده بهتر همکاران از تسهیلاتِ حساب های نفت کارت، فرم های افتتاح حساب بین کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران توزیع شده و پس از جمع آوری و اخذ امضاء، حساب ها نزد بانک توسعه تعاون افتتاح شود.

هوشیار کریمی تاکید کرد: بدون شک سیاست جدید شرکت پایانه های نفتی ایران در انتقال حساب ها به بانک توسعه تعاون به‌عنوان یکی از بانک‌های دولتی در راستای عدالت محوری، شفافیت و ارائه خدمات بهتر به همه کارکنان به ویژه آن دسته از افرادی که پیشتر بنا به هر دلیلی زمینه استفاده از تسهیلات برای آنان فراهم نشده بود، صورت گرفته و منشا خیر و برکات فراوانی برای همکاران خواهد بود.
 
(سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۷:۵۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید