جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۰۵
IOTC
یکشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۷:۱۶
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۵۹۷۷
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران طی پیامی سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به عنوان نهاد همزاد و همپای انقلاب، به لطف ولایتمداری و مجاهدت صادقانه، سرسختانه و همه‌جانبه در تمام عرصه‌ها و صحنه‌های عمل به تکلیف انقلابی و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، توانسته است جایگاه بی‌بدیل و منحصربفرد خود را در مناسبات دنیای معاصر به عنوان نهادی چندمنظوره و شکست‌ناپذیر تثبیت نماید و پایه‌های استکبار و صهیونیسم را به لرزه درآورد.

این نهاد دین‌مدار مردم‌نهاد، نماد نمایان تجلی اراده‌ی مظلومان و عدالت‌طلبان عصر سلطه‌ی طواغیت بر مقدرات بشریت است که خشم فروخورده‌ی آنان را چون آتش‌فشانی بس خروشان، بر سر ظالمان زمانه فرود آورده و آزادگان منطقه و جهان را بارقه‌ی روح‌بخش تلالؤ خورشید عالم‌تاب ظهور منجی موعود، ارزانی داشته است.

درود خدا بر روح بلند امام راحل عظیم‌الشأن حضرت امام خمینی (ره) به عنوان مؤسس شجره طیبه سپاه قهرمان و همه‌ی شهدای رادمرد سپاه که یاد و‌ نامشان، تا همیشه‌ی روزگار، الهام‌بخش رادمردان تاریخ است.

بدین وسیله فرارسیدن دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به حضور مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز و همه‌ی پاسداران سبزپوش و جان برکف، تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم نام نیک سپاه، بر تارک بلند مقدرات ایران اسلامی، هماره تابنده و درخشان، بماند.

(یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۰۷:۱۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید