جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۱۸
IOTC
شنبه / ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۵
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۹۷۵
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

احیای اعتبار خرید آمبولانس دریایی جزیره خارگ پس از ۱۰ سال/لزوم تقویت سیستم بهداشت و درمان جزیره خارگ

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ با تاکید بر لزوم تقویت سیستم بهداشت و درمان جزیره، از احیای اعتبار خرید آمبولانس دریایی جزیره خارگ پس از ۱۰ سال خبر داد.

احیای اعتبار خرید آمبولانس دریایی جزیره خارگ پس از ۱۰ سال/لزوم تقویت سیستم بهداشت و درمان جزیره خارگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در آستانه هفته سلامت و در نشست با کارکنان بیمارستان صنعت نفت خارگ گفت: با توجه به جایگاه ویژه و استراتژیک جزیره خارگ باید بدنبال تقویت سیستم بهداشت و درمان در این جزیره باشیم.

عباس غریبی، فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ افزود: در همین راستا بدنبال احیای مصوبه های فراموش شده رفتیم که یکی از مهترین آنها اعتبار خرید آمبولانس دریایی جزیره خارگ بود که با تلاش مسئولان استان و حمایت مدیرعامل شرکت ملی نفت این مهم اتفاق افتاد.

غریبی+ بیمارستان  4

وی به نگاه ویژه وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مسئولیت های اجتماعی و خدمت‌رسانی به ساکنان محیط پیرامونی اشاره کرد و افزود: مراحل قانونی راه اندازی این آمبولانس در شرکت پایانه های نفتی ایران در حال انجام است و درتلاشیم بدون شتاب‌زدگی ناوگان این شرکت را به آمبولانس دریایی با استانداردهای روز و مورد تأیید سیستم بهداشت و درمان مجهز کنیم.

غریبی به تلاش های شبانه‌روزی کارکنان خدوم بهداشت و درمان صنعت نفت اشاره کرد و گفت: این جزیره به‌عنوان شریان حیاتی صادرات نفت کشور در کنار مردم ساکن میزبان کارکنان شرکت‌های نفتی است که وجود بیمارستان صنعت نفت سبب ایجاد آرامش خاطر برای مردم بومی، کارکنان و خانواده‌های آنها بوده و دارای اهمیت فوق‌العاده‌ای است.

غریبی+ بیمارستان  1

تقویت شاخص‌های بهداشت و درمان جزیره مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به تلاش‌های انجام شده برای تقویت شاخص‌های بهداشت و درمان جزیره خارگ از جمله بهبود وضعیت اورژانس هوایی اشاره کرد و افزود: باید به‌گونه‌ای فعالیت کنیم که مردم، کارکنان و خانواده‌های آنان احساس آسایش و اعتماد داشته باشند و نیازهای بهداشتی و درمانی آنان تأمین شود.

عباس غریبی، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران و فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارک در آستانه هفته سلامت در جمع فعالین این حوزه در بیمارستان خلیج فارس صنعت نفت خارگ حاضر شد و از نزدیک شرایط این بیمارستان را مورد بررسی قرار داد.

غریبی+ بیمارستان  3

شایان ذکر است با توجه به نیازسنجی در حوزه بهداشت و درمان، مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران اقدام به خرید ۲ دستگاه تجهیز بیمارستانی شامل رگیاب و کانتینر ۱۶ لیتری درمان ضایعات پوستی کرده و در راستای ایفای تعهدات اجتماعی این شرکت به بیمارستان خلیج فارس صنعت نفت خارگ اهدا نمود.

(شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۴:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید