سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۲۰
IOTC
پنج شنبه / ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۹:۱۷
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۹۶۸
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک
جانشین فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ:

الزامات پدافند غیرعامل جزیره خارگ در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد

رییس پایانه نفتی خارگ و جانشین فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ گفت: با توجه به موقعیت حساس و استراتژیک جزیره خارگ و اهمیت موضوع اجرای الزامات پدافند غیرعامل که اکنون به قانون تبدیل شده است، این الزامات در اولویت برنامه ها و وظایف سازمان ها قرار گیرد.

الزامات پدافند غیرعامل جزیره خارگ در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سیدعلی میری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله جنایتکارانه رژیم خبیث و شیطانی صهیونیستی به ساختمان کنسولی کشورمان در دمشق و همچنین شهدای امنیت خاطر نشان کرد: اجرای طرح های پدافند غیرعامل جزیره خارگ با وجود خباثت های دشمنان ما از اهمیتی ویژه برخوردار می باشد.

رییس پایانه نفتی خارگ افزود: تکالیف کلیه ارگان ها، سازمان ها و شرکت های مستقر در جزیره خارگ در طرح جامع مشخص شده است و انتظار می رود با توجه به اهمیت موضوع اجرای الزامات پدافند غیرعامل که اکنون به قانون تبدیل شده است در اولویت برنامه ها و وظایف سازمان ها قرار گیرد.

جانشین فرمانده ارشد پدافند غیرعامل جزیره خارگ تاکید کرد: این جلسات به صورت منظم و جدی و به صورت فصلی دنبال خواهد شد و با توجه به اینکه برنامه های پدافند غیرعامل در جزیره خارگ برای هر ارگان به تفکیک مشخص شده است کلیه مدیران، روسا و فرماندهان اهتمام حداکثری در راستای اجرای برنامه ها داشته باشند.

این نشست در راستای پایش وضعیت طرح ها و برنامه های طرح جامع پدافند غیرعامل جزیره خارگ با حضور کلیه نقش آفرینان طرح شامل بخش شهری، نهادهای نظامی و انتظامی، شرکت های نفتی مستقر در جزیره و بیمارستان صنعت نفت خارگ به میزبانی پایانه نفتی خارگ به عنوان فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران خارگ برگزار گردید که مدیران و نمایندگان پدافندغیرعامل هریک از ارگان ها به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مطرح شده پرداختند.

پدافندغیرعامل + میری 2 پدافندغیرعامل + میری 1 پدافندغیرعامل + میری 6 پدافندغیرعامل + میری 5 پدافندغیرعامل + میری 4 پدافندغیرعامل + میری 3

(پنج شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳) ۱۹:۱۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید