سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۱۹
IOTC
سه شنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۹۶۳
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران:

مناطق عملیاتی به کارگاه پروژه های توسعه‌ای و تعمیراتی بدل می شوند

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: در سال ۱۴۰۳ مناطق عملیاتی این شرکت باید به کارگاه پروژه های توسعه ای و تعمیراتی تبدیل شوند.

مناطق عملیاتی به کارگاه پروژه های توسعه‌ای و تعمیراتی بدل می شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی در اولین نشست شورای مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران در سال جدید ابراز داشت: با توجه به نگاه ویژه مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران به این شرکت، بودجه های دریافت شده و همچنین طرح های مصوبِ تلفیقی، باید تلاش خود را برای تحقق اهداف و فعال کردن پروژه ها بیش از گذشته کنیم.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته افزود: در سایه همدلی و همفکری ایجاد شده در سال قبل گام های خوبی در زمینه برنامه ریزی، تخصیص منابع و رفع چالش های سازمان برداشته شد.

وی ادامه داد: در سال جدید نیز وارد فاز اجرایی و کنترلی پروژه ها شده و همزمان تخصیص منابع سایر پروژه‌ ها در دستور کار خواهد بود.

غریبی با بیان این که در سال جاری مدیریت پروژه ها دارای اهمیت بالایی بوده و به طور ویژه پیگیری می شوند، گفت:  امسال مدیریت های مربوطه، پروژه ها را به صورت میدانی بررسی و پیگیری کنند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ایمنی، امنیت تاسیسات و زیرساخت ها را اولویت اول شرکت عنوان کرد.

وی با اشاره به بودجه های دریافت شده از هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران و همچنین طرح های مصوبِ تلفیقی در این شرکت ابراز داشت: در سال جدید مناطق عملیاتی شرکت پایانه‌های نفتی ایران باید به کارگاه پروژه‌های توسعه ای و تعمیراتی تبدیل شوند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان این که تمامی فرایندهای اصلی و پشتیبانی این شرکت می بایست از اولویت های اصلی آن باشند، تعمیرات مخازن ذخیره سازی، تعمیرات اسکله ها و تامین یدک کش ها، تکمیل پروژه ۷۲ واحدی، پروژه های توسعه ای، حفظ دارایی های فیزیکی، پایش تصویری و حفاظت الکترونیک تاسیسات، بروزرسانی سیستم های اندازه گیری، پیگیری مسائل منابع انسانی و مسئولیت های اجتماعی را از برنامه های عملیاتی این شرکت عنوان کرد.

 مدیران

(سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳) ۱۲:۰۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید