دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۵۸
IOTC
یکشنبه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۹
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۹۵۹
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

تحقق افزایش توان ذخیره‌سازی با اجرای پروژه‌های پایانه نفتی خارگ

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در بازدید از پروژه‌های پایانه نفتی خارگ گفت: اثرگذاری این پروژه‌ها در تحقق افزایش توان ذخیره‌سازی و ارتقای شاخص‌های عملیاتی شرکت بسیار زیاد است.

تحقق افزایش توان ذخیره‌سازی با اجرای پروژه‌های پایانه نفتی خارگ
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس غریبی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران صبح امروز به همراه روسای ادارات عملیاتی پایانه نفتی خارگ از پروژه های نوسازی پهلوگاه ۱۵ اسکله آذرپاد، مخازن ذخیره‌سازی، تاسیسات آب و برق و خط لوله آب آتشنشانی صورت گرفت و بر اثرگذاری این پروژه‌ها در تحقق افزایش توان ظرفیت ذخیره‌سازی و ارتقاء شاخص‌های عملیاتی شرکت تاکید شد.

 

عباس غریبی در بازدید از اسکله آذرپاد گفت: با توجه به مأموریت شرکت پایانه‌های نفتی ایران در تکمیل زنجیره ارزش شرکت ملی نفت ایران، آماده‌سازی شرایط عملیاتی و روند پیشرفت پروژه‌ها باید همواره در دستور کار باشد و در جهت رفع موانع و تنگناهای پروژه‌ها تلاش شبانه‌روزی داشته باشیم.

 

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران به اهمیت موضوع نظارت بر پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: موضوع نظارت بر پروژه ها به مسئولین مربوطه ابلاغ شده و انتظار می رود کارها طبق برنامه زمانبندی شده و در چهارچوب بودجه تعیین شده اجرا شوند.

 

در بازدید مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از پایانه نفتی خارگ، مسئولین حاضر گزارشی از روند پیشرفت پروژه‌های تعمیرات و نوسازی اسکله‌های صادراتی، مخازن ذخیره‌سازی و خط لوله آب آتش نشانی ارائه کردند و به صورت میدانی روند پیشرفت این پروژه ها بررسی شد.
 
(یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳) ۲۱:۱۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید