دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۴۱
IOTC
شنبه / ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۲
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۵۹۴۵
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

عباس غریبی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی فرا رسیدن 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام به این شرح است:

همکاران محترم 

با سلام و قبولی طاعات و عبادات 

 

دوازدهم فروردین‌ماه، سالروز تحقق یکی از دیرینه‌ترین خواسته‌های ملت پرافتخار، گرانمایه و حقیقت‌خواه ایران اسلامی است. در این روز مبارک، اراده‌ی تک‌تک افراد و آحاد ملت در مسیر انتخاب آزاد، عینیت یافت و جمهوری اسلامی به عنوان برآینده خواسته‌ی یکپارچه‌ی همه‌ی اقشار مختلف این ملت، بر تارک صندوق‌های اخذ رأی، به تجلی درآمد و عصر تازه و پرتلاطمی از حیات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... ملت و میهن ریشه‌دار ایران، در دنیای معاصر، آغاز گشت. در این روز بزرگ، بندهای بندگی و اسارت از پای ملت ایران باز شد و بر مدار و‌ محور عزت و عظمت و آزادگی قرار گرفت و تاریخ پرفراز و فرودش به سوی قلل رفیع درخشندگی و افتخار، آغاز شد. و اکنون پس از گذشت بیش از چهار دهه از آن رخداد عظیم و گرانسنگ، ملت ایران گام‌های بلند و شگرف و شگفت‌انگیزی را به سوی خودکفایی و استقلال در همه‌ی عرصه‌های گوناگون قدرت و عظمت و اقتدار، برداشته و دشمنان دیرینه و کینه‌توز مقدرات ایران اسلامی را درمانده ساخته است. آهنگ شتابان ملت به سوی کسب مؤلفه‌های قدرت ملی، در تمام زمینه‌ها به خصوص در میان کارکنان پرصلابت، خستگی‌ناپذیر و غیرتمند شرکت ملی نفت ایران نمایان است و این تجلی نمایان از جهاد سرسختانه به سوی اقتدار روزافزون، نویدبخش تحقق اهداف و آرمان‌های والا و رهایی از چنبره‌ی منحوس دشمنی و تحریم و خباثت بدخواهان است.  

 بدین وسیله فرارسیدن روز جمهوری اسلامی را به حضور مقام معظم رهبری (مدظله)، تک‌تک ملت بزرگ ایران و خصوصا کارکنان بصیر شرکت پایانه های نفتی ایران، تبریک و تهنیت عرض نموده، تداوم روند شتابان ملت در راه کسب استقلال روزافزون در همه‌ی زمینه‌ها را چشم‌انتظاریم.

(شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳) ۱۷:۰۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید