شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۴۴
IOTC
جمعه / ۳ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۷
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۹۴۰
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک
عباس غریبی:

مباحث فرهنگی و مذهبی منطقه خارگ مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران طی نشستی با حجت الاسلام والمسلمین کارگر امام جمعه خارگ دیدار و گفتگو کرد.

مباحث فرهنگی و مذهبی منطقه خارگ مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس غریبی در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و فرارسیدن سال ۱۴۰۳، گفت: شرکت پایانه های نفتی ایران علاوه بر اینکه شرکتی فنی، عملیاتی و حرفه‌ای با وظایف ذاتی در زمینه دریافت، ذخیره‌سازی و صادرات نفت می باشد، به محیط پیرامون به‌عنوان بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی همواره توجه داشته است.
 
 
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: در سال گذشته اساس کار بر سازماندهی، برنامه ریزی، هدفگذاری و تخصیص منابع مالی گذاشته شد و در سال جاری تخصیص منابع باید به پروژه‌های اجرایی تبدیل شود که می تواند نقش بسزایی بر تولید کشور داشته باشد.
 
غریبی ابراز امیدواری کرد: در سال جدید هم با سرلوحه قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نامگذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» در راستای توسعه کشور و صنعت نفت با تمام توان کوشا باشیم.
 
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تاکید داشتند: این شرکت آمادگی کامل دارد با همفکری، همدلی و همسو با مصوبات شورای فرهنگ عمومی و مسئولین محلی در مقوله مباحث فرهنگی و مذهبی همکاری لازم را با جامعه پیرامونی داشته باشد.
 
غریبی ابرازامیدواری کرد: نمایشگاه دائمی دستاوردهای شرکت پایانه های نفتی ایران با رویکرد توجه به ساخت داخل تجهیزات در اردیبهشت ماه سال جاری در پایانه نفتی خارگ راه اندازی خواهد شد.
 
غریبی به اهمیت توجه به مسائل فرهنگی پرداخت و افزود: پروژه های جدید شرکت علاوه بر پیوست HSE و پدافند غیرعامل باید طرح پیوست فرهنگی داشته باشند تا بتوانند بعد از به ثمر رسیدن پروژه ها، از مواهب فرهنگی هم برخوردار شد.
 
حجت الاسلام کارگر امام جمعه جزیره خارگ ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز و تسلیت به پاس همزمانی این دیدار با سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) و خداقوت به پاس تلاش های مجموعه پایانه های نفتی ایران در سالی که گذشت، بخشی از تقویم فرهنگی مصوب شورای فرهنگ عمومی جزیره خارگ را بیان کرد و خواستار هم‌افزایی با شورای فرهنگ عمومی خارگ شد. 
 
کارگر افزود: دشمن در برابر دستاوردهای کشور، ناکارآمدی نظام را ترویج می‌کند و نباید از کنار دستاوردهای انقلاب اسلامی به راحتی عبور کرد  و باید پیشرفت‌های صورت گرفته در کشور اطلاع رسانی و تبیین شود .
 
امام جمعه خارگ بهره‌مند شدن مردم مناطق صنعتی از صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را یک ضرورت دانست و افزود: مردمی که در جوار صنایع زندگی می‌کنند باید از برکات این صنایع بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران + حجت الاسلام والمسلمین کارگر+ امام جمعه خارگ + عباس غریبی 3
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران + حجت الاسلام والمسلمین کارگر+ امام جمعه خارگ + عباس غریبی 2

(جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳) ۱۶:۰۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید