یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۵۵
IOTC
پنج شنبه / ۲ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۴
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۹۳۸
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با کارکنان

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: در سال گذشته بر سازماندهی، برنامه ریزی، هدفگذاری، تخصیص منابع مالی و حل مسائل سازمان متمرکز شدیم و در سال جاری باید با توان بیشتری در فازهای اجرایی نقش آفرینی کنیم تا بتوانیم وظیفه خود در جهش تولید کشور را ایفا نماییم.

دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با کارکنان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی با تبریک سال نو و خدا قوت به تمامی تلاشگران این شرکت در مدیریت های مختلف گفت: در سالی که گذشت شرکت پایانه های نفتی ایران توانست ماموریت اصلی و وظایف محوله در حوزه‌های ذخیره‌سازی و صادرات نفت‌ خام و میعانات گازی کشور را به نحو ایمن، به موقع و همچنین با رعایت الزام‌ها و استانداردهای کیفیت، سلامت، ایمنی و محیط زیست به انجام برساند.

غریبی ابراز امیدواری کرد: در سال جدید هم با سرلوحه قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری (مدظله) در نامگذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» در مسیر توسعه کشور و صنعت نفت با تمام توان کوشا باشیم.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: در سال گذشته اساس کار بر سازماندهی، برنامه ریزی، هدفگذاری، تخصیص منابع مالی و حل مشکلات سازمان گذاشته شد و در سال جاری تخصیص منابع باید به پروژه های اجرایی تبدیل شود که می تواند نقش تاثیرگذاری بر تولید کشور داشته باشد.


عباس غریبی تاکید کرد: در وزارت نفت دولت سیزدهم و شرکت ملی نفت ایران نگاه به شرکت پایانه های نفتی ایران پررنگ و ویژه شده  و ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران اخذ شد و درحوزه های ایمن سازی تاسیسات، حفاظت الکترونیک و امنیت مناطق عملیاتی، شبکه و زیرساخت های فناوری اطلاعات، نوسازی ناوگان دریایی و نوسازی اماکن رفاهی و فرهنگی هنری گام برخواهیم داشت.

لازم به ذکر است عباس غریبی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در اولین روز سال ۱۴۰۳ با حضور در ادارات مختلف پایانه نفتی خارگ ضمن تبریک فرارسیدن سال نو به کارکنان این ادارات از نزدیک روند فعالیت ها را بررسی کرد.

 
(پنج شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳) ۱۷:۰۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید