شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۲
IOTC
چهارشنبه / ۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۹۳۷
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک
عباس غریبی:

شرکت پایانه های نفتی ایران نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارد

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بر نقش مهم این شرکت در تحقق شعار سال تأکید کرد و افزود: نقش شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان یک شرکت حیاتی و استراتژیک در این رابطه بسیار تأثیرگذار است.

شرکت پایانه های نفتی ایران نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران درآیین تحویل سال نو در پایانه نفتی خارگ، ضمن تبریک حلول سال نو و آرزوی سالی همراه با سلامتی و تندرستی برای همه کارکنان و خانواده ها گفت: علیرغم همه محدودیت ها و کمبودها با لطف خداوند توانستیم در سال گذشته، مأموریت اصلی و وظایف محوله درحوزه های ذخیره سازی و صادرات نفت خام و میعانات گازی کشور را به صورت ایمن و به موقع انجام دهیم.

عباس غریبی ادامه داد: شرکت پایانه های نفتی ایران شرکتی بسیار استراتژیک، مهم و نقش بسیار حیاتی در اقتصاد کشور دارد و شکوفایی اقتصادی کشور نیاز به تلاش  شبانه روزی فعالان جبهه‌ی جهاد اقتصادی دارد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به تأثیر فعالیت های این شرکت در روند تولید داخلی خاطرنشان کرد: سال جدید که با فرمایش مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده، مسئولیت همه ما را در زمینه صادرات ایمن و تضمین تولید داخل کشور بیش از پیش می کند.

غریبی افزود: در سال گذشته اساس کار بر سازماندهی، برنامه ریزی، هدفگذاری و تخصیص منابع مالی تمرکز شد و در سال جاری تخصیص منابع باید به پروژه های اجرایی تبدیل شود که می تواند نقش تاثیرگذاری بر تولید کشور داشته باشد .

گفتنی است صبح امروز چهارشنبه آیین تحویل سال نو در شرکت پایانه های نفتی ایران با حضور مدیرعامل و کارکنان بروی یدک کش عملیاتی تورج در حوضچه عملیات دریایی پایانه نفتی خارگ برگزار و به صورت زنده از شبکه استانی بوشهر پخش شد.

سال نو+ غریبی + خارگ 14
سال نو+ غریبی + خارگ 12
سال نو+ غریبی + خارگ 10
سال نو+ غریبی + خارگ 9
سال نو+ غریبی + خارگ 8
سال نو+ غریبی + خارگ 7
سال نو+ غریبی + خارگ 6
سال نو+ غریبی + خارگ 5
سال نو+ غریبی + خارگ 3    

سال نو+ غریبی + خارگ 4
سال نو+ غریبی + خارگ 2

(چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳) ۱۹:۴۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید