یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۳۰
IOTC
سه شنبه / ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۸
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۵۹۳۴
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت فرا رسیدن سال نو و سالروز ملی شدن صنعت نفت

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی 1403 و سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت فرا رسیدن سال نو و سالروز ملی شدن صنعت نفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز 1403و سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

یا مقلّب القلوب و الابصار      یا مدبّر الیل و النهار

یا محوّل الحول و الاحوال        حوّل حالنا الی احسن الحال

 

پیک مبارک‌فال نوروز، بار دیگر شتابان و خندان از راه رسید و دشت و دمن را به حلیه‌ی طراوت و تازگی، آراست و دل‌ها و دیده‌ها را به تماشای سرزندگی و بهار دل‌ربای طبیعت، آذین بست.

بلبلان خوش‌خوان و انوار چشم‌نواز آفتاب نوروز، رو به سوی سیمای پرمهر طبیعت، مژده‌ی حیات و نوشوندگی را به ارمغان آورده و روح و‌ جان خسته‌دلان را حیاتی دگرباره، ارزانی داشته‌اند.

بدین وسیله فرارسیدن نوروز کهن و سال جدید و تقارن دل‌انگیز آن با ماه مبارک رمضان و فصل بهار قرآن را به امید بهاری شدن دل‌ها و دیده‌ها به تماشای جمال دل‌آرای حضرت ربیع‌الأنام، صمیمانه تبریک و شادباش می‌گویم.

تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت با فرارسیدن ۲۹ اسفندماه، سالروز ملی شدن صنعت نفت، تداعی کننده‌ی تجدید حیات اقتصادی کشور در سایه‌ی دستیابی به استقلال و خودکفایی در عرصه‌ی استحصال و صادرات نفت است. این صنعت خوش‌نام، نماد نمایان شکوفایی اراده‌ی شکست‌ناپذیر ملت پرافتخار ایران اسلامی در عرصه‌ی قطع وابستگی‌ها و تجلی نوآوری‌های الهام‌بخش علمی و صنعتی در سایه‌ی تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارکنان خدوم، نوآور و جهادگر آن است.

تلاشگران شرکت پایانه های نفتی ایران در سالی که گذشت با همدلی و همکاری اتقافات ماندگاری را رقم زدند و در جهت انجام ماموریت های محوله مجاهدانه تلاش نمودند.

افزایش چندبرابری صادرات نفت در دولت سیزدهم، تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام و مانده از سال های گذشته، افزایش ظرفیت بارگیری از سایت زمینی پایانه گازی پارس جنوبی، اخذ اعتبار ۳۵۰۰ میلیارد تومانی از هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران، نوسازی و داکینگ و تعمیرات حوضچه ای شناورهای عملیاتی، پیگیری خرید دو فروند شناور ASD و دو فروند شناور مقابله با آلودگی و شناور طناب گیر، تعمیرات و نوسازی مخازن ۲۵ و ۲۶ و تعمیرات محور ۱۹ تا ۴۵ اسکله شرقی پایانه صادرات نفت خارگ از جمله فعالیت هایی بود که با مجاهدات شما همکاران عزیر رقم خورد.

در سال جدید نیز برآنیم تا با بهره گیری از توانمندی نیروی انسانی خلاق و با تجربه، با استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود به یاری خداوند این مسیر تعالی با سرعتی بیش از پیش طی شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۹ اسفند سالروز غرورآفرین ملی شدن صنعت نفت کشور، فرارسیدن این مناسبت گرانسنگ و گران‌مایه‌ی ملی را تبریک می‌گویم و امیدوارم تمام ایام در سال جدید، همراه با کمال توفیق مادی و معنوی و سلامت و سعادت باشد. ان‌شاءالله.

(سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲) ۰۹:۴۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید