یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۴۷
IOTC
سه شنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۷:۰۳
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۵۹۳۱
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی

پیام مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با صدور پیامی به مناسبت ۲۲ اسفندماه روز شهدا، بر الگوبرداری از منش و روش شهدا، تاکید کرد

پیام مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت روز بزرگداشت شهدا
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، متن پیام عباس غریبی به شرح زیر است:
 
بسمه تعالی
۲۲ اسفندماه سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهید نام گذاری شده است.
 
شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی ما از جایگاه رفیع و ویژه ای برخوردار هستند.
 
در وصف فضائل شهادت و شهدای گرانقدر همین بس که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) شهداء را عند ربهم یرزقون دانستند.
 
رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) نیز شهادت را بدین معنا می دانند که یک انسان، برترین و محبوبترین سرمایه‌ی دنیوی خویش را نثار آرمانی سازد که معتقد است زنده ماندن و بارور شدن آن، به سود بشریت است.
 
پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس کشور عزیز اسلامیمان، بهترین و عزیزترین جوانان خود را در راه خدا تقدیم این آب و خاک کرده است.
 
در جزیره خارگ دشمنان کشورمان به تعداد روزهای جنگ، آن را بمباران کردند تا بلکه بتوانند مردم مقاوم و نستوه و همچنین کارکنان ایثارگر  صنعت نفت را به زانو درآورده و مانع از صادرات نفت از پایانه نفتی خارگ شوند.
 
آن ها به زعم خود می خواستند شاهرگ اقتصادی کشورمان را از بین ببرند تا با فشار به مردم بتوانند ایران اسلامی را تسلیم کنند اما با رشادت ها، دلاوری ها و ایثارگری های جوانان عزیز و فهیم کشورمان تیرشان به سنگ خورد و امروز به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی، ایرانِ عزیز توانمندتر و مقتدرتر از همیشه با رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب در سراسر جهان همچون نگینی ارزشمند می درخشد.
 
امروز این انقلاب بسیار گران به دستمان رسیده و ما باید با الگوبرداری از منش و روش شهدا، کارها را متناسب با آرمان های این عزیزان به پیش ببریم.
 
قطعا همچنان که امام(ره) فرمودند شهدا زنده اند و نزد خدای خود روزی می خورند، بنابراین ما نیازمندِ به الطاف و موهبت های آنان هستیم و باید با توسل به آنان، از خداوند سبحان بخواهیم ما را در مسیر شهدا و آرمان های آنان قرار بدهد تا بتوانیم در دوره ای که هرج و مرج و بی عدالتی دنیا را فرا گرفته است، به مدد خون شهدا بر مشکلات غلبه کرده و از این پیچِ مهمِ تاریخی عبور کنیم.
(سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲) ۰۷:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید