سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۰۴
IOTC
یکشنبه / ۱۹ اَمرداد ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : نکاء
کد خبر : ۵۹۳
گزارشگر : ۲
سرویس نکاء

بازدید نماینده بهشهر و نکاء در مجلس از پایانه نفتی شمال

نماینده مردم بهشهر، نکاء و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی از تاسیسات شرکت پایانه های نفتی ایران در شمال کشور بازدید کرد و در جریان مجموعه فعالیت های انجام شده در پایانه نفتی شمال قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران دکتر مقیمی به همراه مدیرکل منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در جریان سفر یک روزه خود به حوزه انتخابیه بهشهر و نکاء، از روند انجام عملیات تعمیرات اساسی مخزن 102 پایانه نفتی شمال که برای اولین بار در شرکت پایانه های نفتی ایران توسط کارکنان این پایانه دردست اجراست بازدید کرد.
 
رییس پایانه نفتی شمال در جریان این بازدید گفت: انجام تعمیرات اساسی مخازن این پایانه مهم و راهبردی در شمال کشور با رویکرد اقتصادی انجام می شود که با اتمام این عملیات ظرفیت و توان عملیاتی این پایانه افزایش می یابد.
 
حمیدرضا شاه دوست تصریح کرد: طبق تاکید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، مخازن ذخیره سازی نفت خام و فرآورده های نفتی در شمال کشور برای آماده سازی توان و ظرفیت عملیاتی صنعت نفت باید آماده سازی و تعمیر اساسی شوند.
 
وی ادامه داد: تقسیم کار مناسب، برنامه ریزی دقیق و عملکرد گروهی برای بهبود فرآیند عملیات تعمیرات اساسی مخازن ذخیره سازی موضوع مهم و شایسته ای است که در سرلوحه کاری این پایانه قرار دارد.
 
در جریان این بازدید مراحل مختلف از رسوب زدایی تا نصب دریچه  out  Door  Clean   توسط رییس پایانه نفتی شمال توضیح داده شد.
(یکشنبه ۱۹ اَمرداد ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید