یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۵
IOTC
سه شنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۹۲۹
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در ستاد شرکت پایانه های نفتی ایران

همزمان با هفته گرامیداشت شهدا و روز شهید با حضور عباس غریبی مدیرعامل و جمعی از مدیران از فرزندان شهدای گرانقدر شاغل در ستاد شرکت پایانه های نفتی ایران تجلیل بعمل آمد.

تجلیل از فرزندان شاهد شاغل  در ستاد شرکت پایانه های نفتی ایران
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی در این آیین اظهارداشت: شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی ما از جایگاه رفیع و ویژه ای برخوردار هستند، در وصف فضائل شهادت و شهدای گراتقدر همین بس که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) شهداء را عند ربهم یرزقون دانستند و رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) نیز شهادت را بدین معنا می دانند که یک انسان، برترین و محبوبترین سرمایه‌ی دنیوی خویش را نثار آرمانی سازد که معتقد است زنده ماندن و بارور شدن آن، به سود بشریت است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس برای پایداری اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی، خاک کشور و ارزش‌های اسلامی جان خود را در کف دست گرفته و به مقابله با دشمن پرداختند.

غریبی تاکید کرد: پاسداری از خون و راه شهدا مهمترین کاری است که اکنون برعهده همه ما قرار دارد و  راه و مسیری که آنها آغاز کرده و در آن قرار گرفتند را ادامه دهیم.
شهدا+ غریبی 9
شهدا+ غریبی 8
شهدا+ غریبی 7
شهدا+ غریبی 6
شهدا+ غریبی 5
شهدا+ غریبی 4
شهدا+ غریبی 2
(سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲) ۱۶:۳۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید