شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۵۱
IOTC
چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۸:۴۴
سرویس : عسلویه
کد خبر : ۵۹۱۲
گزارشگر : ۲۹
سرویس عسلویه
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران:

بی تفاوتی به انتخابات خیانت به کشور است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بی تفاوتی به انتخابات را خیانت به کشور دانست و از همکاران خود خواست با حضور حداکثری پای صندوق های رای، زمینه تشکیل مجلسی توانمند و قوی را فراهم کنند.

بی تفاوتی به انتخابات خیانت به کشور است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی در جمع کارکنان پایانه میعانات گازی پارس جنوبی با بیان این که مجلس مکانی برای تصمیم سازی، تصمیم گیری، قانون گذاری و نظارت بر قانون است، اظهار داشت: مجلس مکانی بسیار مهم است بنابراین کسانی باید به مجلس راه یابند که فرهیخته، اصلح و از نخبگان کشور باشند زیرا قرار است درمورد سرنوشت کشور تصمیم بگیرند.

وی بی تفاوتی به انتخابات مجلس را خیانت به کشور دانست و افزود: باید نسبت به انتخابات بسیار حساس باشیم تا این که بتوانیم کسانی را وارد مجلس کنیم که واقعا بتوانند مشکلات مردم، جامعه و کشور را حل کنند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان این که بر همه ما تکلیف است در انتخابات شرکت کنیم، گفت:  از تمام همکارانم در شرکت پایانه های نفتی ایران و همچنین جامعه عمومی خواهشمندم با حضور گسترده پای صندوق های رای مشارکت عمومی را بالا ببرند.

غریبی ادامه داد: فارغ از این که چه کسی انتخاب بشود و شخص انتخاب شده متعلق به کدام جناح سیاسی باشد، موضوع مهم انتخاب اصلح است که امیدوارم بتوانیم با آرای خود نقش تاثیرگذاری در سرنوشت کشور عزیزمان داشته باشیم.
وی همچنین از همکاران خود خواست دوستان و دیگر همکارانشان را برای حضور حداکثری پای صندوق های رای تشویق و ترغیب کنند.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ابراز امیدواری کرد: با حضور گسترده در انتخابات و انتخاب نامزدهای اصلح، مجلسی توانمند و عالی شکل بگیرد که در سطح جهان نمونه باشد.
(چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲) ۱۸:۴۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید