یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۴۱
IOTC
چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۱
سرویس : عسلویه
کد خبر : ۵۹۱۱
گزارشگر : ۲۹
سرویس عسلویه

سرمایه گذاری برای بهبود وضعیت فعالیت های ورزشی در پایانه میعانات گازی پارس جنوبی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از سرمایه گذاری در راستای بهبود وضعیت فعالیت های ورزشی در پایانه میعانات گازی پارس جنوبی خبر داد.

سرمایه گذاری برای بهبود وضعیت فعالیت های ورزشی در پایانه میعانات گازی پارس جنوبی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران؛ عباس غریبی گفت: برنامه ها و اقدامات بسیار خوبی در این شرکت در حال انجام است که از سال آینده بسیاری از این برنامه ها و اهداف به نتیجه می رسند.

وی در آیین افتتاح سالن ورزشی پایانه میعانات گازی پارس جنوبی ابراز داشت: اقدامات خوبی در مناطق عملیاتی در حوزه ورزش داشتیم که امیدواریم از این پس بیشتر به ورزش پرداخته شود.

غریبی با اشاره به هزینه کرد یک میلیارد تومانی در سالن ورزشی پایانه میعانات گازی پارس جنوبی ابراز داشت: در این سالن یک میلیارد تومان برای سلامت همکاران خود سرمایه گذاری کردیم و اعتقاد داریم هزینه در این بخش سرمایه گذاری است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان این که سلامت همکاران برای ما بسیار حائز اهمیت است، افزود: لیاقت همکاران ما در این منطقه بسیار بیشتر از اینهاست اما فعلا بضاعت منطقه در همین حد است که امیدواریم از امکانات موجود استفاده خوب و بهینه ای شود.

غریبی شادابی و سلامتی را از نیازهای اساسی کارکنان پایانه میعانات گازی پارس جنوبی عنوان کرد و گفت: سلامت همکاران برای ما بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم با اقداماتی که در آینده امور ورزش انجام خواهد داد بتوان هم امکانات بهتری به این محل اختصاص داد و هم مسابقات و المپیادهای ورزشی خوبی که پایانه ها همیشه در آن نام آور بوده است، در اینجا برگزار شود.

وی ابراز امیدواری کرد: ورزشکاران شاغل در این پایانه هم بتوانند بهتر از گذشته در رویدادهای ورزشی همچون همکاران خود در شرکت پایانه های نفتی ایران در سطح شرکت ملی نفت و وزارت نفت بدرخشند.

غریبی با بیان این که در حوزه ورزش حمایت های خوبی در آینده از پایانه میعانات گازی پارس جنوبی انجام خواهیم داد، گفت: سعی می کنیم امکانات مناسبی در اختیار منطقه قرار دهیم تا ورزش در این محل روبه بهبود باشد زیرا حق همه همکاران ماست در کنار کاری که انجام می دهند بتوانند ساعتی هم به ورزش و تفریح بپردازند.

وی با بیان این که سعی داریم زیرساخت ها برای رسیدن به این مهم را تقویت کنیم، تصریح کرد: کمک می کنیم در این منطقه در حوزه فرهنگی، هنری و آموزشی حمایت های بیشتری صورت بگیرد.

میعانات گازی پارس جنوبی+ ورزش 1 میعانات گازی پارس جنوبی+ ورزش 4 میعانات گازی پارس جنوبی+ ورزش 2

(چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲) ۱۴:۴۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید