دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۳۴
IOTC
دوشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۹۰۹
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

شرکت پایانه های نفتی ایران و شرکت ترانس نفت روسیه تفاهم نامه همکاری امضا می کنند

شرکت پایانه های نفتی ایران و شرکت ترانس نفت روسیه در زمینه بازرسی از بدنه مخازن نفت و ارزیابی رسوبات کف مخازن تفاهم نامه همکاری امضا خواهند کرد.

شرکت پایانه های نفتی ایران و شرکت ترانس نفت روسیه تفاهم نامه همکاری امضا می کنند
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران، هفدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های فنی- اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه از ۷ لغایت ۹ اسفند ۱۴۰۲ در تهران در حال برگزاری است که در همین راستا معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت جلسات B2B با شرکت های فناور روسیه را در محل پارک علم و فناوری شرکت ملی نفت ایران برنامه ریزی و برگزار کرد.

 

 عباس غریبی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و هیأت همراه نیز صبح امروز در نشستی مختص به پروژه های این شرکت حاضر شدند.
 

با توجه به سیاست های بالا دستی وزارت نفت در راستای انتقال فناوری در سال جاری توسط تیمی از متخصصین وزارت نفت بازدیدی از شرکت ترانس نفت در روسیه انجام گرفت که مذاکرات اولیه جهت همکاری شرکت پایانه های نفتی ایران و شرکت ترانس نفت روسیه در زمینه دو پروژه را به همراه داشت.

عباس غریبی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ابتدا وظایف و ماموریت های شرکت پایانه های نفتی ایران را تشریح نمود و پس از آن موضوعات فنی و تخصصی در ارتباط با ۲ مورد پروژه فناورانه، بازرسی از بدنه مخازن نفت و ارزیابی رسوبات کف مخازن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در این جلسه مسئولین عالی‌رتبه شرکت ترانس نفت حضور داشتند که نسبت به ارائه توضیحات و نحوه اقدامات مورد نظر اظهار نظر کردند. 
در این خصوص شرکت پایانه های نفتی ایران آمادگی خود را جهت بازدید تیم کارشناسی از کشور روسیه اعلام و مقرر گردید پس از انجام بازدید، پروپوزال فنی جهت بررسی و ادامه کار توسط شرکت ترانس نفت ارائه گردد.
شایان ذکر است که موارد مذکور در نهایت ذیل تفاهم نامه کلی بین وزارت نفت و وزارت انرژی روسیه درج و پیگیری خواهد شد.

تفاهم نامه + پایانه های نفتی ایران+ ترانس نفت روسیه  4
تفاهم نامه + پایانه های نفتی ایران+ ترانس نفت روسیه  3
تفاهم نامه + پایانه های نفتی ایران+ ترانس نفت روسیه  2
تفاهم نامه + پایانه های نفتی ایران+ ترانس نفت روسیه  1

 
(دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲) ۱۵:۳۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید