دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۳۵
IOTC
دوشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۷:۱۶
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۹۰۷
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک
عباس غریبی؛

مجاهدت ها و تلاش های کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران در عرصه صادرات نفت کشورستودنی است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در آیین بزرگداشت روز مهندس گفت: تلاشگران شرکت پایانه های نفتی ایران در سالی که گذشت با همدلی و همکاری اتقافات ماندگاری را در شرکت رقم زدند و در جهت انجام ماموریت های محوله مجاهدانه تلاش نمودند

مجاهدت ها و تلاش های کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران در عرصه صادرات نفت کشورستودنی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی ادامه داد: عدالت سازمانی، توسعه متوازن در سطح شرکت و توجه به همه جنبه ها و موضوعات، از جمله پرداختن به دغدغه های فنی و عملیاتی تاسیسات و کارکنان به عنوان مهمترین دارایی سازمان از مهمترین برنامه هایی بود که از ابتدای سال در دستور کار قرار داده شد.

 

وی به فعالیت های و اقدامات انجام شده اشاره کرد و افزود: تلاش کردیم در حوزه زیرساختی گام برداریم و اعتبارات خوبی اخذ شد، بیش از 3500 میلیارد تومان اعتبارات ریالی از هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران گرفته شد که بی سابقه بود، از مجموع 21 پروژه سنواتی 10 مورد تعیین تکلیف شد و مصوبات هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران که از هشت سال پیش مانده بودند با پیگیری هایی که انجام شد به نتیجه رسیدند.

غریبی به نوسازی ناوگان دریایی شرکت اشاره کرد و خاطرنشان نمود: در جهت نوسازی و داکینگ و تعمیرات حوضچه ای شناورهای اقداماتی خوبی در حال انجام می باشد و خرید دو فروند شناور ASD و دو فروند شناور مقابله با آلودگی، خرید شناور طناب گیر در حال انجام می باشد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: با اقدامات انجام شده در جهت روان سازی پروژه ها،  پروژه های تعمیرات و نوسازی مخازن 25 و 26 و تعمیرات محور 19 تا 45 اسکله شرقی با سرعت خوبی در حال انجام می باشند.

عباس غریبی ادامه داد: منابع انسانی به عنوان مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه و عاملی حیاتی بقای سازمان که توجه به آنها اهمیت بالایی دارد بنابراین در جهت رفع مشکلات و دغدغه های این قشر تلاشگر که به عنوان سرمایه واقعی و موتور پیشران موفقیت شرکت می باشند گام های برداشته شد که  بازنگری، اصلاح و ایجاد ساختار سازمانی مناسب و ارتقاء برخی رتبه بندی های شرکت و همچنین توجه به رفاهیات کارکنان از جمله این اقدامات بود.

غریبی تاکید کرد:  ابتکار، نوآوری و خلاقیت واژه هایی است که در اندیشه و تاریخ ارزنده مان تداعی کننده مقام مهندس است، قشری پیشرو که همیشه زمینه ساز رشد و پیشرفت بوده اند. و پنجم  اسفند ماه، روز بزرگداشت مقام مهندس و قدردانی و پاسداشت مجاهدت های تلاشگرانی است که در بخش های مختلف شرکت در جهت کمک به اعتلای شرکت از هیچ گونه کوششی دریغ نمی ورزند و این مجاهدت ها و تلاش های کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران در عرصه کمک به صادرات نفت کشور ستودنی است.

غریبی به انتخابات 11 اسفند اشاره کرد و تاکید نمود: حضور و مشارکت حداکثری و هوشمندانه مردم در انتخابات می تواند مجلسی قوی تشکیل دهد بنابراین برای اینکه مجلسی توانمند داشته باشیم، کارکنان با حضوری پرشور در انتخابات شرکت و کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

 

گفتنی است در این نشست به مناسبت روز مهندس از مهدی دشتی فر، میروحید حسینی، مهدی خوشرو، سیدمهدی موسوی، آیت حاتمی، مهدی سلامی مقدم، سیدمحمدحسین کاظم پور، محمدحبیب کمائی و سیدمحمد جوادپور به عنوان مهندسان تلاشگر تجلیل بعمل آمد.

غریبی +روز مهندس 17
غریبی +روز مهندس 12

غریبی +روز مهندس 21
غریبی +روز مهندس 20
غریبی +روز مهندس 19
غریبی +روز مهندس 18
غریبی +روز مهندس 16
غریبی +روز مهندس 15
غریبی +روز مهندس 14
غریبی +روز مهندس 13
غریبی +روز مهندس 11
غریبی +روز مهندس 10
غریبی +روز مهندس 2
غریبی +روز مهندس 1


غریبی +روز مهندس 9
غریبی +روز مهندس 8
غریبی +روز مهندس 7
غریبی +روز مهندس 6
غریبی +روز مهندس 5
غریبی +روز مهندس 4
غریبی +روز مهندس 3

(دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲) ۰۷:۱۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید