یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۳۳
IOTC
شنبه / ۱۸ اَمرداد ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۹۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
برای نخستین بار انجام شد

پهلودهی و بارگیری همزمان دو کشتی در پایانه میعانات گازی عسلویه

رییس پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه از پهلودهی و بارگیری موفقیت آمیز همزمان دو کشتی به گوی های شناور واقع در ساحل عسلویه و تمبک برای نخستین بار در پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، اسماعیل احمدی گفت: این عملیات مهم در راستای حمایت از زنجیره تولید و جلوگیری از سرریز شدن مخازن ساحلی پالایشگاه های پارس جنوبی با برنامه ریزی و هماهنگی های لازم  برای نخستین بار در پارس جنوبی همزمان دو کشتی به گوی های شناور صادرات میعانات گازی عسلویه پهلودهی و عملیات بارگیری آنها آغاز و پس از دریافت مقدار محموله مشخص شده  این عملیات ویژه و مهم با موفقیت انجام شد.

وی ادامه داد: از آنجایی که یکی از مهمترین فعالیت های جاری پایانه میعانات گازی عسلویه، بارگیری و تحویل محموله های میعانات گازی است، این توفیق با رهنمودهای مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران وبا تلاش شبانه روزی نیروهای زحمتکش پایانه میعانات گازی عسلویه حاصل شده است .

احمدی افزود: تامین خوراک میعانات گازی مورد نیاز پتروشیمی برزویه نیز از طریق این پایانه انجام می گیرد و اکنون این پایانه با تلاش هایی که از سال های گذشته انجام شده است بستر صادرات میعانات گازی بالاترین ظرفیت استاندارد را دارا می باشد.

 

(شنبه ۱۸ اَمرداد ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید