شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۰۸
IOTC
سه شنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۸۸۸
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

رونمایی از نرم افزار نظام مدیریت عملکرد سازمانی در شرکت پایانه های نفتی ایران

در جهت تحقق اهداف و عوامل کلیدی موفقیت سازمانی و بهبود کیفیت در تصمیم‌گیری‌ها، از نرم افزار استقرار و اجرای سامانه پایش اهداف استراتژیک و ارزیابی عملکرد سازمانی در شرکت پایانه های نفتی ایران رونمایی شد

رونمایی از نرم افزار نظام مدیریت عملکرد سازمانی در شرکت پایانه های نفتی ایران
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی بیان داشت: این نرم افزار به عنوان پوسته ای محسوب می شود که عمق دارد و عمق آن مدیریت تحول و تعالی سازمان است که برنامه ریزی لازم جهت اجرای آن در سازمان شروع شده است و براساس چالش هایی که در سازمان شناسایی شده، کارگروه های در سازمان تشکیل شده که این نرم افزارذیل یکی از این کارگروه ها می باشد.
غریبی افزود: گزارشاتی که از داشبوردهای مختلف این نرم افزار استخراج می شود مبنایی است برای اجرای برنامه های کلان سازمان و براساس نتایج و سنجه های این نرم افزار در قالب داشبوردهای مدیریتی که وجود دارد بتوانیم کنترل و پایش بهتری بر سازمان داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: مدیریت و کنترل پروژها در شرکت بسیار حائز اهمیت می باشد و این نرم افزار می تواند در پایش پیشرفت پروژه ها کمک حال سازمان باشد که از لحاظ هزینه کرد و زمان یک مدیریت بهتری داشته باشیم.
غریبی به رویکرد شرکت در ارتباط با تحول سازمان اشاره کرد و افزود: با ظرفیت و قابلیت هایی که داریم تلاش خواهیم کرد و چشم انداز ما این است که به باشگاه یک میلیارد دلاری ها در حوزه درآمد بپیوندیم و به این ظرفیت برسیم و با توجه به ماموریت جدیدی که در آینده به ما واگذار خواهد شد به این موضوع بسیار امیدواریم.
وی ابراز امیدواری کرد: با انجام چنین تحولات و برنامه هایی در سازمان، بتوانیم نظم و انضباطی در سازمان ایجاد شود و عملکرد مداوم مورد پایش قرار گیرد و براساس افق و اهدافی که ترسیم شده، نظام مند و سیستماتیک حرکت کنیم و در آینده به عنوان شرکتی موفق در حوزه BSC در سطح شرکت ملی نفت ایران مطرح شویم.

سامانه پایش اهداف استراتژیک و ارزیابی عملکرد+خارگ + غریبی 6 سامانه پایش اهداف استراتژیک و ارزیابی عملکرد+خارگ + غریبی 1

سامانه پایش اهداف استراتژیک و ارزیابی عملکرد+خارگ + غریبی 9 سامانه پایش اهداف استراتژیک و ارزیابی عملکرد+خارگ + غریبی 8 سامانه پایش اهداف استراتژیک و ارزیابی عملکرد+خارگ + غریبی 7

(سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲) ۱۴:۴۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید