یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۴۴
IOTC
چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۶:۵۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۸۷۷
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

مرکز مشاوره ورزشی و حرکات اصلاحی شرکت پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ آغاز به کار کرد

به همت امور ورزش شرکت پایانه های نفتی ایران مرکز مشاوره ورزشی و حرکات اصلاحی در جزیره خارگ جهت ارائه خدمت به ورزشکاران، کارکنان و عموم به بهره برداری رسید.

مرکز مشاوره ورزشی و حرکات اصلاحی شرکت پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ آغاز به کار کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی در آیین افتتاح این مرکز بیان داشت: نظر به اهمیت و نقش سنجش و علوم پزشکی ورزشی در حفظ سلامت و بهبود کارکنان، خانواده ها و ورزشکاران این مرکز پزشکی ورزشی با رویکرد توسعه علم طب ورزشی با تجهیز و تکمیل سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به پایگاه اطلاعات پزشکی ورزشی مراجعه کنندگان به منظور ارائه خدمات سنجش و اندازه گیری طبی ورزشی به کارکنان و ورزشکاران راه اندازی شد.
غریبی افزود: این مرکز به سلامت کارکنان و خانواده ها و مردم شریف جزیره کمک شایانی خواهد کرد و در این مجموعه آنچه خروجی سیستم ها است به پزشکان و کادر درمان کمک می کند تا بتوانند براساس شاخص ها و نتایج، نسخه های پزشکی تجویز کنند.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: در آینده امکانات بیشتری به این مجموعه اضافه خواهد شد تا به عنوان قطب طب ورزش در جنوب کشور محسوب شود و به عنوان جایی باشد که به عنوان مرجع مورد نظر قرار گیرد.
غریبی تاکید کرد: سلامتی کارکنان را در این مرکز مورد پایش قرار خواهیم داد و انتظار دارم مدیریت منابع انسانی به صورت روتین و دوره ای تست این مرکز را جزء تست های طب صنعتی کارکنان قرار دهد.
وی افزود: این مرکز به دستگاه آنالیز ساختار قامتی، دستگاه آنالیز کف پا، دستگاه بادی کامپوزیشن و چندین دستگاه برای آزمون های حرکتی ورتیکال جامپ، ری اکشن در چهار جهت، تعادل سنج ایستا و پویا و انعطاف پذیری مجهز شده است.

مرکز مشاوره ورزشی+ خارگ + غریبی 3 مرکز مشاوره ورزشی+ خارگ + غریبی 2 مرکز مشاوره ورزشی+ خارگ + غریبی 1

(چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲) ۰۶:۵۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید