دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۵۱
IOTC
شنبه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۳
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۸۷۰
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

زمینه برداشت سقف حقوق کارکنان صنعت نفت فراهم است

معاون حقوقی رییس جمهور گفت: هم‌اکنون دولت زمینه را برای برداشتن سقف حقوق کارکنان صنعت نفت فراهم کرده است.

زمینه برداشت سقف حقوق کارکنان صنعت نفت فراهم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، جمعه (13 بهمن ما) محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور در گردهمایی کارکنان پایانه‌های نفتی ایران در خارگ با اشاره به مقاومت مردم و کارکنان نفت در زمان جنگ تحمیلی، اظهار داشت: همین مقاومت‌ها و مجاهدت‌ها بود که موجب شد در طول ۴۵ سال این همه عظمت آفریدند.

محمد دهقان افزود: انسان هایی که اهل غیرت و مجاهدت هستند مقاومت کردند و اقتدار علمی نیز توسط همین انسان ها به وجود می آید.

وی اضافه کرد: کارکنان صنعت نفت از این جنس انسان ها هستند و آن ها کشور را نجات داده و به اقتصاد کشور کمک کردند.

دهقان با اشاره به حمایت های صنعت نفت از مردم پیش از انقلاب ابراز داشت: کارکنان این صنعت قبل از انقلاب به موقع عمل کردند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز علیرغم تمام توطئه هایی که شد اما به صورت جهادی و صحیح مسیر خود را به خوبی طی کرده اند.

معاون رییس جمهور به سیاست های دولت سیزدهم در حوزه نفت و انرژی اشاره کرد و ابراز داشت: در حالی که کارکنان صنعت نفت کارشان را انجام می دادند اما در دهه ۹۰ وضعیت خوبی نداشتیم.

دهقان با بیان این که دهه ۹۰ دهه تعطیلی اقتصاد بود، گفت: هم اکنون نیز تحریم ها وجود دارد اما چه اتفاقی افتاده که سیصد هزار بشکه صادرات نفت چندین برابر می شود؟

وی به فرسودگی برخی تاسیسات نفتی در جزیره خارگ اشاره کرد و اظهار داشت: در این دولت برنامه ریزی شده تجهیزات و تاسیساتی که سال ها فرسوده شده بودند نوسازی و بهسازی شوند.

دهقان همچنین به درخواست غریبی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران درمورد سقف حقوق کارکنان صنعت نفت اشاره کرد و ابراز داشت: با سخنان آقای غریبی موافقم و هم اکنون دولت زمینه را برای برداشتن سقف حقوق فراهم کرده است.

وی با بیان این که پیشنهاد دولت به مجلس در قانون بودجه فراهم است، ابراز داشت: بنده با این پیشنهاد به شدت موافقم و اعتقاد دارم افرادی که با این عظمت در حال کار و تولید هستند نباید در زمینه معیشت دچار نگرانی باشند.

معاون رییس جمهور در پایان تصریح کرد: با همت و مجاهدت شما و افراد باغیرت ایرانی امروز از زیر آوار تحریم ها بیرون آمدیم و به سمتی پیش می رویم که انگار تحریم ها وجود نداشت.

گردهمایی+ خارگ+ غریبی+ دهقان + خجسته مهر 22

گردهمایی+ خارگ+ غریبی+ دهقان + خجسته مهر 21
گردهمایی+ خارگ+ غریبی+ دهقان + خجسته مهر 20
گردهمایی+ خارگ+ غریبی+ دهقان + خجسته مهر 18

گردهمایی+ خارگ+ غریبی+ دهقان + خجسته مهر 4

(شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲) ۱۷:۲۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید