یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۵۱
IOTC
چهارشنبه / ۱۵ اَمرداد ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۸۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

دانشگاه صنعت نفت از ظرفیت های مراکز پژوهشی کشور استفاده کند

معاون وزیر نفت در توسعه منابع انسانی و مدیریت گفت: دانشگاه صنعت نفت ظرفیتهای مکمل دیگر مراکز پژوهشی و تحقیقاتی کشور بخصوص پژوهشگاه صنعت نفت را بکار گیرد.

دانشگاه صنعت نفت از ظرفیت های مراکز پژوهشی کشور استفاده کند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، کریم سلحشور در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه صنعت نفت که با حضور قائم مقام وزیر نفت و جمعی از مدیران ارشد وزارت نفت برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: استفاده از ظرفیتهای پژوهشگاه صنعت نفت بمنظور هم افزایی فعالیتهای دو مجموعه دانشگاه و پژوهشگاه ضروری است. 
 
کریم سلحشور بر ضرورت استفاده بیشتر از ظرفیتهای هیئت امنای دانشگاه صنعت نفت تاکید کرد و گفت: مباحث هیئت امنا نباید صرفا بر مسائلی نظیر بودجه های سالانه متمرکز شود و لازم است مباحث کارشناسی بیش از پیش در دستور کار هیئت امنا قرار گیرد. 
 
وی با اشاره به نحوه فعالیت دانشگاه صنعت نفت در گذشته، ادامه داد: لازم است همانند سالهای گذشته، سطح کیفی دانشگاه با بهره مندی از ظرفیتهای کارآموزی ارتقا یابد و برگزاری دوره های کارآموزی برای بالا بردن توان کاربردی و عملیاتی دانشجویان، ضرورت دارد. 
 
معاون وزیر نفت، مدل دانشکده نفت آبادان را در بین دانشگاه های کشور منحصر به فرد اعلام و عنوان کرد: باید از تجربیات موفق موجود در صنعت نفت به نحو شایسته تری بهره مند شویم. 
 
گفتنی است چندی پیش با دستور وزیر نفت، عبدالنبی هاشمی بعنوان رئیس دانشگاه صنعت نفت منصوب و از تلاشهای غلامرضا راشد در این سمت تقدیر شد./ منبع شانا
(چهارشنبه ۱۵ اَمرداد ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید