شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۲۱
IOTC
شنبه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۸۶۸
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

تخصیص ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های شرکت پایانه های نفتی ایران

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از تخصیص اعتبار سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی برای طرح‌های عملیاتی، پشتیبانی و فنی خبر داد که موجب تحولی اساسی در شرکت پایانه های نفتی ایران می‌شود.

تخصیص ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های شرکت پایانه های نفتی ایران
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران جمعه (13 بهمن ماه) در گردهمایی کارکنان پایانه‌های نفتی ایران در خارگ از مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به جهت نگاه ویژه به مناطق عملیاتی و دیدگاه وی در زمینه توسعه متوازن در مناطق عملیاتی و همچنین توجه به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت قدردانی کرد.
وی با اشاره به مشکلاتی که پیشتر ساکنین جزیره خارگ در تردد داشتند، ابراز داشت: در حال حاضر وضعیت تردد مردم دارای وضعیت خوبی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران همچنین از تجهیز بیمارستان خارگ خبر داد .

غریبی با بیان این که ما مسئول و متولی صادرات نفت خام و میعانات گازی هستیم، اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی، صنایع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی از مولفه های پیشرفت و قدرت محسوب می شود.

وی با بیان این که شرکت پایانه های نفتی ایران دروازه ورود صنعت نفت به بازار جهانی است، افزود: این شرکت همواره در طول تاریخ تاثیرگذار بوده است و همکاران ما در مقاطع  مهم حماسه ساز بودند.

غریبی بستن شیرهای نفت در زمان انقلاب، مقاومت و ایثار در زمان جنگ تحمیلی و جلوگیری از قطع صادرات نفت حتی برای یک روز و همچنین صادرات نفت در زمان تحریم های ظالمانه را از حماسه سازی های کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران عنوان کرد.

عباس غریبی با بیان این که صادرات نفت در دولت سیزدهم به اوج خود رسید، ابراز داشت: در ابتدای دولت سیزدهم صادرات نفت سیصد هزار بشکه در روز بود که هم اکنون این میزان بسیار بالاتر رفته است.

وی با بیان این که کارکنان صنعت نفت نباید دغدغه داشته باشند، ابراز داشت: در شرایطی که معیشت مردم دغدغه است اما کارکنان صنعت نفت کم نگذاشتند.

این مقام مسئول به ایجاد سقف حقوق در مناطق عملیاتی اشاره کرد و گفت: این موضوع شاید همکاران ما را کم‌انگیزه کرده باشد ولی هیچ وقت کم کار، کم اهمیت و بی انگیزه نکرده است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان این که ایجاد سقف حقوق باعث بلا اثر شدن بسیاری وضعیت ها شده است، گفت: با این شرایط سطح تسهیلات،سابقه کار، پذیرش مسئولیت و مدیریت، ارزیابی عملکرد و فوق العاده شغل و اضافه کاری کم اثر شده است.

غریبی از دکتر دهقان، معاون حقوقی رییس جمهور درخواست کرد به این موضوع عنایت ویژه داشته باشند.

 وی در حوزه صادرات با بیان این که در دوران تحریم۶۰۰ عملیات کشتی به کشتی در فراساحل داشتیم، ابراز داشت: در دولت سیزدهم که افزایش صادرات داشتیم بسیاری از عملیات های ما در فراساحل انجام شد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان این که ۲۱ پروژه نیمه تمام از سال های قبل داشتیم، گفت: هشت مورد از این پروژه ها تعیین تکلیف شدند که یا به اتمام رسیدند و یا آغاز به کار مجدد شدند و در وضعیت خوبی قرار دارند.

وی به افزایش یک و نیم میلیون بشکه ای صادرات نفت در دولت سیزدهم اشاره کرد و ابراز داشت: مخزن یک میلیون بشکه ای که به دلیل اختلاف بین کارفرما و پیمانکار چهار سال بلاتکلیف بود، تعیین تکلیف شد و به زودی به عملیات برمی گردد.

غریبی همچنین یکی از پروژه های حیاتی شرکت پایانه های نفتی ایران را اعلان و اطفا حریق مخازن خارگ عنوان کرد و اظهار داشت: پس از ۱۶ سال به این پروژه مهم و حساس اعتبار دادند.

وی اعتبار این مگا پروژه را یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار ریالی و دو میلیون و دویست و پنجاه هزار یورو اعتبار ارزی اعلام کرد.

غریبی با بیان این که برای نوسازی ناوگان شناوری اعتبارات بسیار خوبی تخصیص داده شد، گفت: سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های فنی، عملیاتی و پشتیبانی تخصیص داده شد که موجب تحولی اساسی در شرکت پایانه ها خواهد شد.

گردهمایی+ خارگ+ غریبی+ دهقان + خجسته مهر 23
گردهمایی+ خارگ+ غریبی+ دهقان + خجسته مهر 19
گردهمایی+ خارگ+ غریبی+ دهقان + خجسته مهر 17
گردهمایی+ خارگ+ غریبی+ دهقان + خجسته مهر 16
گردهمایی+ خارگ+ غریبی+ دهقان + خجسته مهر 14
گردهمایی+ خارگ+ غریبی+ دهقان + خجسته مهر 13
گردهمایی+ خارگ+ غریبی+ دهقان + خجسته مهر 12
گردهمایی+ خارگ+ غریبی+ دهقان + خجسته مهر 11

(شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲) ۱۵:۲۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید