یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۳۴
IOTC
شنبه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۵
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۸۶۶
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام؛ اولویت اول شرکت پایانه های نفتی ایران

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران یکی از اولویت های اصلی این شرکت را تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام عنوان کرد.

تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام؛ اولویت اول شرکت پایانه های نفتی ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، جمعه ( 13بهمن ماه) عباس غریبی در بازدید معاون حقوقی ریاست جمهوری و معاون وزیر نفت ومدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از تاسیسات پایانه نفتی خارگ گفت: این شرکت به عنوان آخرین حلقه از زنجیره ارزش صنعت نفت اقدامات بسیار مفیدی در حوزه ایمن سازی و نوسازی تجهیزات انجام داده است.

وی یکی از اولویت های اصلی شرکت پایانه های نفتی ایران را تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام عنوان کرد و ابراز داشت: ۲۱ پروژه نیمه تمام از قبل وجود داشت که در یک سال گذشته هشت مورد از آن ها تعیین تکلیف و به مرحله آغاز به کار مجدد رسیدند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با قدردانی از حمایت های دکتر خجسته مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ابراز داشت: از دکتر خجسته مهر به خاطر عنایت ویژه ای که به شرکت پایانه های نفتی ایران هم در حوزه تاسیسات و هم محیط پیرامونی و مسئولیت های اجتماعی دارند، قدردانی می کنم.

غریبی با بیان این که دیدگاه و استراتژی دکتر خجسته مهر توسعه متوازن هم در نوسازی تاسیسات و هم محیط پیرامونی است، ابراز داشت: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در حوزه مسئولیت های اجتماعی صورت گرفته که رفع مشکل تردد مسافرین یکی از آن هاست.

وی همچنین به تجهیز بیمارستان خارگ اشاره کرد و گفت: در مورد مسائل آموزشی منطقه نیز قدم های بزرگی برای مردم برداشته شده است.

غریبی+ خجسته مهر+ دهقان + خارگ 13
غریبی+ خجسته مهر+ دهقان + خارگ 10


غریبی+ خجسته مهر+ دهقان + خارگ 9

(شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲) ۱۱:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید