دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۲۲
IOTC
شنبه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۴
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۸۶۵
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی سیستم اعلان و اطفا حریق در پایانه نفتی خارگ

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در بازدید از پایانه نفتی خارگ از راه اندازی سیستم اعلان و اطفا حریق در شرکت پایانه های نفتی ایران با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی سیستم اعلان و اطفا حریق در پایانه نفتی خارگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، جمعه (13 بهمن ماه) محسن خجسته مهر با اشاره به راهبردی و استراتژیک بودن پایانه نفتی خارگ در کشور گفت: بدون شک پایانه نفتی خارگ یکی از پایانه‌های مدرن دنیا به حساب می آید و در حال حاضر ظرفیت بسیار ارزشمندی برای صادرات نفت خام و میعانات گازی و فرآورده ها در آن وجود دارد.

وی با بیان این که شرکت ملی نفت ایران برای پایداری صادرات نفت و ظرفیت سازی جدید در این پایانه برنامه های ویژه ای درنظر دارد، ابراز داشت: ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار سرمایه ای برای انجام ظرفیت های جدید دراین منطقه تعریف شده که مهم ترین آن سیستم یکپارچه مدرن و جدید اعلان و اطفا حریق است که یکی از پروژه های بسیار ارزشمند شرکت ملی نفت ایران  محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت نفت ایران ارزش این پروژه را حدود ۱۱۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: به زودی عملیات اجرایی این پروژه مهم آغاز خواهد شد.

وی همچنین از بهسازی و بازسازی حدود ۲۸ میلیون بشکه مخازن ذخیره سازی نفت خبر داد و گفت: تعمیرات اساسی خطوط لوله را هم در برنامه داریم.

خجسته مهر با بیان این که پایانه خارگ به دلیل شرایط متعدد و راهبردی بودن همواره مرکز توجه شرکت ملی نفت ایران است، افزود: ما به دنبال آن هستیم که تاسیسات، اسکله ها و مخازن را هم بازسازی و نوسازی کرده و به تجهیزات مدرن مجهز کنیم.


غریبی+ خجسته مهر+ دهقان + خارگ 12
غریبی+ خجسته مهر+ دهقان + خارگ 5
غریبی+ خجسته مهر+ دهقان + خارگ 3
غریبی+ خجسته مهر+ دهقان + خارگ 1

(شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲) ۱۱:۱۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید