یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۱۶
IOTC
پنج شنبه / ۱۶ اَمرداد ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۸۶
گزارشگر : ۲
سرویس خارک

آموزش نقش مهمی در تقویت پدافند غیرعامل دارد

رییس طرح جامع پدافندغیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از نقش آموزش های تخصصی و عمومی به منظور افزایش آگاهی مردم از مقوله پدافند غیرعامل به عنوان یک ضرورت برای تقویت این مهم در صنعت نفت و تاسیسات راهبردی این صنعت یاد کرد.

آموزش نقش مهمی در تقویت پدافند غیرعامل دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، محمدهاشم حقیقی در نشست با مدیران این شرکت افزود: تجربه حاصل از جنگ تحمیلی و حوادث در تاسیسات، ضرورت توجه بیشتر به پدافند غیرعامل برجسته می کند و در این راستا همراهی تمامی بخش های جامعه و حضور آگاهانه آنان می تواند در تکمیل زنجیره پدافند غیرعامل موثر باشد.

وی ادامه داد: باید با استفاده از ابزار و شرایط محیطی و جغرافیای موجود تمهیدات لازم برای پدافند غیرعامل جزیره خارگ را تقویت نمود به گونه ‏ای که این اقدامات هم توان دفاع از آن تاسیسات نفتی را افزایش دهد و هم موجب کاهش پیامدهای بحرانی شود.

حقیقی با اشاره به ضرورت آموزش مباحث و اصول پدافند غیرعامل به کارکنان صنعت نفت، تصریح کرد: تغییر رویکرد HSE از مباحث ایمنی و آتش نشانی به سمت ایمنی، بهداشت و محیط‏ زیست و اضافه شدن مدیریت بحران و پدافند غیرعامل به گستره فعالیت ‏های این سیستم، نشان دهنده بهبود جایگاه سیستم HSE در صنعت نفت کشور است.

در ادامه این نشست مسائل مربوط به نیازهای اساسی مانند آب شرب، تامین برق و همچنین آموزش همگانی مردم و اطلاع رسانی، بحث و تبادل نظر شد.

(پنج شنبه ۱۶ اَمرداد ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید