شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۲۴
IOTC
دوشنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۸
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۸۵۸
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

برگزاری کلاس های تقویتی کنکور جهت دانش آموزان خارگ

سرپرست مدیریت عملیات عمومی خارگ گفت: به همت شرکت پایانه های نفتی ایران کلاس های تقویتی کنکور جهت دانش آموزان در خارگ برگزار می گردد.

برگزاری کلاس های تقویتی کنکور جهت دانش آموزان خارگ
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، حسین احمدی اظهارداشت: از آنجاییکه بهره‌مندی دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار از امکانات مناسب، شناسایی و کمک به پرورش و شکوفا شدن استعدادهای درخشان در این مناطق و توجه ویژه به تحصیل و آموزش این دانش آموزان مورد تاکید مدیرعامل شرکت می باشد، از این رو برگزاری کلاس های تقویتی کنکور جهت دانش آموزان خارگ در دستور کار قرار گرفت.
 
احمدی افزود: شرکت پایانه های نفتی ایران همسو با سیاست مسئولیت اجتماعی نفت، خدمات عام‌المنفعه‌ای بر پایه توانمندسازی و آماده سازی دانش آموزان مقاطع متوسطه دوم در جزیره خارگ بنا کرده و انتظار می‌رود تا با تقویت سطح علمی و آموزشی دانش‌آموزان، شاهد موفقیت علمی این عزیزان باشیم.
 
سرپرست مدیریت عملیات عمومی ادامه داد: این کلاس ها به مدت شش ماه و تا قبل از روز کنکور برای دروس اصلی تخصصی کلاس های دهم، یازدهم و دوازدهم توسط اساتید مطرح کشور از تهران و به صورت رایگان در جزیره خارگ برگزاری می گردد و برنامه زمان بندی کلاس ها توسط اداره آموزش و پرورش اعلام خواهد شد.

کنکور
کنکور

(دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲) ۱۵:۱۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید