یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۵۵
IOTC
چهارشنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۶
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۵۸۴۹
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی

نمایش " کُهته" از جزیره خارگ در جشنواره بین المللی تئاتر فجر اجرا می شود

نمایش " کُهته" کاری از امور فرهنگی هنری خدمات اجتماعی پایانه نفتی خارگ به عنوان اثر راه‌یافته به بخش مسابقه چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در تهران به اجرا در می آید

نمایش " کُهته" از جزیره خارگ در جشنواره بین المللی تئاتر فجر اجرا می شود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، هنرمندان تئاتر جزیره خارگ با درخشش در قالب نمایش " کُهته" به چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافتند.
نام نمایش " کُهته" به معنای خون مردگی کاری از حسین اسدی و نوشته عقیل جماعتی و با بازی هنرمندان مستعد و باتجربه نظیر جهانشیر یاراحمدی، عبد بناری، الهام چنانی، علی نبی پور، میلاد سعیدی، امیرمحمد شماسی، سعید محمدپور، دانیال جعفری ، مریم کابی و عوامل موسیقی شامل عماد عرب زاده، ماهان تهامی، علی احمدزاده و اجرای نور محمد بختیاری وطراح صحنه روحان امامی می باشد.
نمایش "کُهته" اثری تازه از گروه هنری کاغذ سفید می باشد که به عنوان کاری از امور فرهنگی هنری اداره خدمات اجتماعی پایانه نفتی خارگ تولید و به جشنواره تئاتر فجر راه یافت.
اجرای  این نمایش در روز دوشنبه 9 بهمن ماه در دو سانس در سالن چهارسو تئاتر شهر انجام خواهد شد 
چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با ریاست کاظم نظری و دبیری مهدی حامدسقایان، از ۲۷ دی تا ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ در تهران در حال برگزاری است

نمایش " کُهته"

(چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲) ۱۴:۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید