پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۱۶
IOTC
پنج شنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۸۴۳
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

توجه به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان شرکت ملی نفت ایران در بوشهر کاملا اجرایی شد

مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت گفت: مسئولیت‌های اجتماعی یکی از اهداف ورزش صنعت نفت است که با درایت مدیرعامل پایانه های نفتی ایران در برگزاری المپیاد ورزشی در بوشهر کاملا اجرایی شد

توجه به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان شرکت ملی نفت ایران در بوشهر کاملا اجرایی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، منصور قنبرزاده بیان داشت: در وزارت نفت بر اساس اهدافی کاملاً هدفمند، حوزه سلامت و تربیت بدنی در هم ادغام شده است در ماموریت‌های حوزه سلامت و تربیت بدنی، مسئولیت‌های اجتماعی هم گنجانده شده است.

 قنبرزاده ادامه داد: با یک برنامه هدفمند، بحث پیشگیری و هماهنگی بین سلامت و تربیت بدنی به عنوان یک پیش زمینه ی جلوگیری از مسائل درمان و معضلات اجتماعی، تنیده در هم دیده شده‌اند.

مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت افزود: در این راستا برنامه‌های ورزشی وزارت نفت کاملا هدفمند با استفاده از قهرمانان ملی ورزشی کشور که دارای عناوین آسیایی، جهانی و المپیک که جذب ورزش وزارت شده اند، بعد از یک پروسه بیش از 15 سال، ورزش وزارت نفت را پویا و به عنوان یک سرمایه عظیم قطعاً استمرار خواهند داد.

وی تاکید کرد: مسئولیت‌های اجتماعی یکی از اهداف ورزش صنعت نفت است که با درایت مدیرعامل پایانه های نفتی ایران در برگزاری المپیاد ورزشی در بوشهر به عنوان پایتخت انرژی کاملا اجرایی شد.

قنبرزاده به اهمیت برگزاری این مسابقات اشاره کرد و افزود: تمرکز زدایی از مجموعه های تحت مالکیت نفت، مسئولیت‌های اجتماعی پررنگ دیده شد، توجه به اقتصاد منطقه پیرامون تاسیسات نفتی، حضور و مشارکت خانواده های نفت در المپیاد به نوعی همبستگی در خانواده ها در این المپیاد تجلی پیدا کرد، هماهنگی بین مدیران استانی در بخش های مختلف مدیریتی، آشنایی با فرهنگ اصیل بوشهر از جمله نتایج مثبت این المپیاد بود.

(پنج شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲) ۲۲:۴۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید