شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۴۹
IOTC
چهارشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۸۴۰
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران

در رابطه با سلامت کارکنان نهایت تلاش و سرمایه‌گذاری را خواهیم داشت

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی‌ ایران در آیین اختتامیه مسابقات سراسری کارکنان شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: در رابطه با سلامت کارکنان نهایت تلاش و سرمایه‌گذاری را خواهیم داشت

در رابطه با سلامت کارکنان نهایت تلاش و سرمایه‌گذاری را خواهیم داشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی گفت: یکی از مولفه‌های قدرت در نظام وجود منابع نفت و گاز و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در کشور است.

غریبی افزود: حضور خانواده‌های کارکنان در این جمع هدفمند بوده تا اثبات شود صیانت، راهبری و بهره برداری از صنایع باید توسط افرادی صورت گیرد که سلامت جسمی و روانی آنها بسیار مهم است.

وی ادامه داد: ورزشکاران این المپیاد به عنوان ارزشمندترین دارایی سازمان محسوب شده و موظف هستیم در رابطه با سلامت آنان نهایت تلاش و سرمایه‌گذاری را داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی‌ ایران عنوان کرد: کارکنان سرمایه اصلی شرکت ملی نفت ایران هستند و دغدغه مقام عالی وزارت نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در رابطه با سلامت جسمی و روانی کارکنان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: برنامه‌های بسیار خوبی در این حوزه تدارک دیده شده تا شور، نشاط و شادابی در خانواده ها برقرار باشد.

غریبی تصریح کرد: تلاش می‌شود تا با هدف تحقق مسئولیت‌های اجتماعی، بوشهر به عنوان قطب انرژی سال آینده نیز سایر رویدادهای ملی نفت را میزبانی کند.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی‌ ایران گفت: برگزاری رویدادهای ملی در بوشهر باعث شناخت نقاط ضعف و قوت در حوزه‌های ورزشی، آموزشی و درمانی می شود تا در بحث مسئولیت اجتماعی برای توسعه زیرساخت ها، بودجه و اعتبارات مناسبی جذب و به صورت هدفنمد هزینه شود.

(چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲) ۱۰:۳۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید