چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۲۰
IOTC
چهارشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۰
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۵۸۳۹
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی
رییس امور ورزش شرکت پایانه های نفتی ایران

برترین‌های مسابقات ورزشی شرکت ملی نفت ایران در بوشهر معرفی شدند

برترین‌های مسابقات ورزشی کارکنان بالاتر از ۴۵ سال شرکت ملی نفت ایران در پنج رشته ورزشی در بوشهر معرفی و تجلیل شدند.

برترین‌های مسابقات ورزشی شرکت ملی نفت ایران در بوشهر معرفی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، رییس امور ورزش پایانه‌های نفتی‌ ایران سه‌شنبه شب (26 دی ماه) در آیین اختتامیه رقابت‌ها اظهار کرد: مرحله نخست مسابقات ورزشی شرکت ملی نفت ایران با مشارکت ۴۵۰ ورزشکار و عوامل اجرایی در پنج رشته ورزشی فوتسال، شنا، دو و میدانی، تیراندازی و تنیس خاکی برگزار شد.

مراد مرادی افزود: در این رقابت‌ها که به میزبانی بندر بوشهر برگزار شد ورزشکاران به مدت یک هفته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: مسابقات دو و میدانی، تیراندازی و تنیس خاکی در استادیوم شهید بهشتی بوشهر، فوتسال در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی و شنا در استخر شنای شهر" اهرم " برگزار شد.

مرادی اضافه کرد: در رشته شنا تیم‌های شرکت نفت فلات قاره، ستاد تهران و شرکت پایانه‌های نفتی ایران و در رشته دو و میدانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، ستاد تهران و شرکت نفت فلات قاره به ترتیب حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی ادامه داد: در رشته تنیس خاکی نیز شرکت نفت فلات قاره، ستاد تهران و نفت و گاز پارس و در تیرانداری نفت مرکزی ایران، بهداشت و درمان صنعت نفت و پایانه های نفتی ایران به ترتیب‌ رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

رییس ورزش شرکت پایانه های نفتی ایران اضافه کرد: در رشته فوتسال نیز نفت مرکزی ایران، اکتشاف و بهداشت و درمان صنعت نفت به ترتیب حائز رتبه‌های برتر شدند.

مرادی یادآور شد: برای نخستین بار مسابقات به صورت مستقیم از شبکه استانی صدا و سیمای بوشهر پخش شد آن هم در شهری که ملت ایران چشم انتظار ساق پای بازیکنی بوشهری است که در قلب اروپا درخشیده و امروز در قطر برای تیم ملی ایران و خوشحالی مردم با جان و دل تلاش می‌کند.

مراد مرادی

(چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲) ۱۰:۲۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید