دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۱۸
IOTC
سه شنبه / ۷ اَمرداد ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۸۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

نماز با شکوه عید فطر در جزیره خارگ برگزار شد

امروز در خجسته عید سعید فطر جزیره خارگ یکپارچه نور و نیایش و سجود شد و ملت مومن و موحد، در طلب عیدی از بخشایش گر متعال، بهترین آرزوها و حاجت های خود را از معبود کریم خویش مسئلت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، کارکنان صنعت نفت و مردم خداجوی جزیره خارگ به شکرانه یک ماه روزه داری و عبادت، نماز عید سعید فطر را با شور و شکوهی خاص به امامت نماینده ولی فقیه و امام جمعه خارگ اقامه کردند.

امام جمعه خارگ با تبریک عید سعید فطربه همه مسلمانان، عبادات و روزه داری مردم در روزهای گرم و طولانی ماه مبارک رمضان را موجب جلب رضایت پروردگار خواند.

حجت الاسلام موسی کمالی با بیان اینکه یوم الله فطر روز اطاعت، یکپارچگی ، یاس شیطان و پیروزی انسان های مومن است افزود: امیدواریم خداوند متعال توفیق حفظ تلاش های مجاهدانه رمضان را به همه مسلمانان عطا کند.

وی تصریح کرد: امروز پس از یک ماه روزه داری و بندگی شکرگزار نعمت های الهی هستیم و به طور قطع نیکوکاران پاداش خود را در این روز دریافت خواهند کرد.

کمالی یادآور شد: امروز در حالی مسلمانان نماز عید فطر را برگزار می کنند که در فلسطین اشغالی و غزه، مسلمانان زیر گلوله های استکبار قرار گرفته اند و ملت های مسلمانان باید به یاری همنوعان خود در فلسطین و غزه بشتابند.

(سه شنبه ۷ اَمرداد ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید