یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۲۶
IOTC
دوشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۳
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۸۲۴
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

فعال سازی پروژه های راکد سال های قبل در شرکت پایانه های نفتی ایران

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از فعال سازی دوباره هشت پروژه راکد بر جای مانده از سال های گذشته در این شرکت خبر داد.

فعال سازی پروژه های راکد سال های قبل در شرکت پایانه های نفتی ایران
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی در نشست بررسی پیشرفت پروژه های پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ گفت: از مجموع 22 پروژه راکد در سال های گذشته، هشت پروژه تعیین تکلیف و عملیات اجرایی آن ها آغاز شده است.

وی ارتقا توان ذخیره سازی نفت خام و تضمین تداوم صادرات را از شاخصه های مهم ارزیابی توانمندی این شرکت عنوان کرد.

غریبی بر رفع مسائل و مشکلات پروژه ها در تمامی حوزه ها و همچنین لزوم همدلی و همراهی در کار گروهی برای تسریع در اجرای پروژه ها در کنار حفظ کلیه الزامات کیفی تاکید کرد.

وی گفت: پشـتیبانی و کمک بـه تـداوم پایـدار تولیـد نفـت و گاز کشـور، آمادگی تاسیسات و تجهیزات، سلامت و ایمنی زیرساخت های حیاتی شرکت همواره در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است در این نشست موانع و مشکلات پروژه های مدیریت مهندسی و ساختمان شامل تعمیرات اساسی مخزن یک میلیون بشکه ای شماره 25 و 26، تعمیرات اساسی محورهای 19 تا 45 اسکله شرقی و پروژه های امور فنی از جمله بهسازی پهلوگاه شماره 9 و 10 (از محور 101 تا 121 ) اسکله شرقی بررسی شد.

همچنین انجام عملیات نگهداری و تعمیرات جامع سازه، خطوط لوله و پوشش حفاظتی اسکله شرقی و غربی و تعمیرات پیشگیرانه، موردی و کلی تجهیزات، ماشین آلات و تاسیسات شرکت پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ هم در بخش کارفرمایی و هم پیمانکاری مورد بررسی قرار گرفته و توصیه های لازم برای تسریع در اجرای آن ها به کارفرما و پیمانکار داده شد.

پروژه ها 21

پروژه ها 7
پروژه ها 15
پروژه ها 13
پروژه ها 12
پروژه ها 9      

پروژه ها 4
پروژه ها 3
پروژه ها 2
پروژه ها 1

(دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲) ۱۵:۵۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید