سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۴۲
IOTC
چهارشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۲ / ۰۷:۰۵
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۵۸۱۲
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و نکوداشت مقام زن و روز مادر

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی میلاد فرخنده و با سعادت کوثر امامت و ولایت حضرت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (سلام‌‌الله‌علیها) روز گرامیداشت مقام زن و روز مادر را تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و نکوداشت مقام زن و روز مادر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا(س) و تقارن آن با سالروز میلاد حضرت امام خمینی(ره) و سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر نمود. 

 

متن پیام بدین شرح می باشد.  

 

ولادت پر برکت حضرت فاطمه (س) فرصتی مغتنمی است جهت ادای احترام و قدردانی از مادران شهدا و زنانی پاک دامن و پر افتخار میهن اسلامی، زنانی که شهدای راه حق از دامان آنان رو به سوی شهادت گام برداشتند تا پرچم عزت، شرف و مردانگی برای همیشه در اهتزاز بماند. 

تاریخ سراسر مباهات ایران اسلامی سرشار از فداکاری و مجاهدت مادران و زنانی است که با تأسی از دخت گرامی پیامبر (ص) و قدرت ایمان در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی مشارکت، درخشش و همراهی فعالانه داشته اند و با امید به آینده‌ای روشن از هیچ کوششی فروگذار نکرده و حضوری شجاعانه و فداکارانه داشتند.

همچنین سیزدهم دی ماه یادآور شهادت سرباز پرافتخار و سربلند وطن و اسلام است، سربازی که سال ها میدان‌های مبارزه با اشرار و شیاطین عالم را در آرزوی شهادت درنوردید، ایشان نمونه برجسته ای از تربیت شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بود که همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید و سرانجام ابوالفضل‌وار به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سرداردلها سپهبد شهید سردار سرافراز قاسم سلیمانی، فرارسیدن بیستم جمادی الثانی سالروز میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اسوه بشریت، الگوی شجاعت، عصمت، فداکاری، معرفت، بصیرت و سالروز ولادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) را به تمامی کارکنان بویژه زنان پاکدامن و بانوان فعال و تلاشگر شرکت پایانه های نفتی ایران تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای این عزیزان طلب طول عمر با عزت و توان خدمت بیشتر برای میهن عزیزمان را خواستارم.

(چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲) ۰۷:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید