دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۹
IOTC
دوشنبه / ۲۰ آذر ۱۴۰۲ / ۰۷:۲۸
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۷۷۸
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

ساماندهی فضای سبز پایانه نفتی خارگ بطور مستمر در حال انجام است

رییس پایانه نفتی خارگ گفت: یکی از ارکان هویت بخشی به فضای شهری اصالت بخشی وتوسعه فضای سبز می باشد که تاثیر بسزایی در کیفیت منظر شهری و خاطره دیداری مردم به جا می گذارد و اداره فضای سبز پایانه نفتی خارگ در همین راستا، اقدام به هرس، احیا و نگهداری فضای سبز این پایانه کرده است.

ساماندهی فضای سبز پایانه نفتی خارگ بطور مستمر در حال انجام است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، رییس پایانه نفتی خارگ خاطرنشان کرد: پارک ها و فضای سبز از جوانب مختلف همچون بهبود وضعیت زیست محیطی، فراهم کردن بستر گذراندن اوقات فراغت، نشاط و شادابی و کمک به توسعه پایدار از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

سید ابراهیم حسینی افزود: با تاکیدات مدیرعامل شرکت و تلاش و همت و اراده کارکنان خدمات پشتیبانی شامل فضای سبز، ترابری، تعمیرات و نوسازی اماکن و همکاری حراست، ایمنی و سایر ادارات روزانه و بدون وقفه اقدامات ویژه ای از خرداد ماه جاری در جهت ساماندهی، بهسازی پارک ها، فضای سبز منازل سازمانی و ادارات منطقه صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.
 

حسینی به اقدامات صورت گرفته اشاره کرد و گفت: مساحت فضای سبز پایانه نفتی خارگ معادل 103 هکتار می باشد که فضای سبز 252 منزل سازمانی با بیش از 67000 متر عملیات زیبا سازی و هرس حصار سبز آنها انجام شده و  بیش از 14 هزار اصله درختان منازل مسکونی، معابر و بلوارها ناحیه شرکتی کار هرس آنها صورت پذیرفته و این فعالیتها تا اتمام کل منطقه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد:  با تصمیماتی که گرفته شد کاشت درختان مثمر در اجرای طرح جایگزینی درختان بومی و شهری سازگار با محیط زیست به جای درختان کنوکارپوس در دستور کار قرار گرفته و به صورت مرحله ای این کاشت ها که شامل مرکباتی چون پرتقال، نارنج ، لیمو و .... می باشد در جاهای مختلف منطقه صورت خواهد گرفت. 

 

رییس پایانه نفتی خارگ تاکید کرد: با توجه به بهتر شدن شرایط جوی و در جهت استفاده بهینه شهروندان و خانواده های کارکنان از محیط های پارک ها، برنامه داریم با کاشت انواع گل ها و نهال های تزیینی و زینتی در پارک ها و حاشیه معابر فضایی مناسب را برای شهروندان و خانواده های کارکنان تا پایان سال فراهم نماییم.

فضای سبز 15
فضای سبز 14
فضای سبز 13
فضای سبز 12
فضای سبز 11
فضای سبز 9
فضای سبز 8
فضای سبز 7
فضای سبز 6
فضای سبز 5
فضای سبز 4
فضای سبز 3
فضای سبز 2
فضای سبز 1

فضای سبز 19
فضای سبز 18
فضای سبز 17

(دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲) ۰۷:۲۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید