یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۵۷
IOTC
پنج شنبه / ۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۷۶۲
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

نشست آشنایی با مفاهیم جدید مدیریت عملکرد در پایانه نفتی خارگ برگزار شد

به منظور ایجاد هماهنگی و بروز نمودن سرپرستان، نشست هم اندیشی در خصوص مفاهیم و رویکردهای نوین مدیریت عملکرد به مدت چهار روز در پایانه نفتی خارگ برگزار شد

نشست آشنایی با مفاهیم جدید مدیریت عملکرد در پایانه نفتی خارگ برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، نشست هم اندیشی در خصوص مفاهیم و رویکردهای نوین مدیریت عملکرد با حضور سیدابراهیم حسینی رییس پایانه نفتی خارگ، امید فرامرزی رئیس و کارشناسان واحد طراحی و نظارت بر ارزیابی عملکرد کارکنان شرکت ملی نفت ایران و روسای ادارات عملیاتی پایانه نفتی خارگ برگزار گردید.

 این نشست‌ها به مدت ۴ روز از یکشنبه تا چهارشنبه 28 آبان لغایت 1 آذرماه  ۱۴۰۲ و به صورت مجزا برای روسا و مروجین عملکرد ادارات برگزار گردید.

 در روز اول جلسات رییس پایانه نفتی خارگ ضمن بیان مشکلات و چالش‌های کارکنان شاغل در این پایانه به اهمیت ارزیابی عملکرد کارکنان و لزوم انجام فرایند به صورت صحیح اشاره نمودند.

امید فرامرزی رئیس طراحی و نظارت بر ارزیابی عملکرد کارکنان شرکت ملی نفت ایران به بیان مفاهیم جدید مدیریت عملکرد و نمایش سامانه جدیدی مدیریت عملکرد پرداختند.

حسن رهبر سرپرست برنامه‌ریزی نیروی انسانی پایانه‌های نفتی ایران نیز ضمن تشکر از همکاران جهت حضور در جلسات به اهمیت مدیریت ارزیابی عملکرد و همکاری ادارات تاکید داشتند.

گفتنی است در این جلسات اشاراتی به بررسی وضعیت نرم‌افزار فعلی و راهکارها جهت بهبود این سامانه در راستای ارزیابی عملکرد کارکنان شد و مروجین عملکرد ادارات مناطق عملیاتی نیز ضمن همکاری و مشارکت در دوره، آموزش های لازم جهت کار با سامانه جدید را فرا گرفتند.

ارزیابی عملکرد 11


ارزیابی عملکرد 10

 
ارزیابی عملکرد 8

ارزیابی عملکرد 7
ارزیابی عملکرد 6
ارزیابی عملکرد 5
ارزیابی عملکرد 4
ارزیابی عملکرد 3
ارزیابی عملکرد 2
ارزیابی عملکرد 15
ارزیابی عملکرد 14
ارزیابی عملکرد 13
ارزیابی عملکرد 12
ارزیابی عملکرد 1

(پنج شنبه ۲ آذر ۱۴۰۲) ۱۴:۵۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید